Розвиток мислення дитини відбувається поступово. Спочатку воно значною мірою визначається розвитком маніпулювання предметами. Маніпулювання, яке спочатку не має усвід ... Читати далі » |
“ “Раніше казали, що дитина не вихована, тепер це називають гіперактивність”. Але це хибне, навіть токсичне твердження. Насправді, синдром дефіциту уважності і гіперактивності не має нічого спільного з “вихованням”, є особливістю роботи мозку, піддається медикаментозному і поведінковому лікуванню та притаманний як дітям, так і дорослим. Синдром дефіциту уважності та гіперактивності (СДУГ) — це порушення розвитку нервово ... Читати далі » |
Провідною діяльністю дитини на різних вікових етапах є гра. Вона також є необхідною для дітей з особливими потребами. Навіть при частій та тривалій фізичній реабілітації дитини з руховими порушеннями, не варто забувати про гру. Складні фізичні вправи також можна робити за допомогою гри, що полегшує їх виконання. |
Останнім часом диференційований та індивідуальний підхід у навчанні й вихованні проголошується головним у школі. Звичайно, є такі діти, спілкуватися з якими - одне задоволення. Але далеко не всі належать до цієї категорії. Майже в кожному класі зустрічається хоча б одна дитина з ознаками агресивної поведінки. Вона нападає на дітей, обзиває, б'є, відбирає іграшки, грубо висловлюється, одним словом, стає загрозою в колективі. Цю забіякувату грубу дитин ... Читати далі » |
Американський психолог Говард Гарднер запропонував теорію, яка пояснює різні види інтелекту. Вчений припускає, що зводити визначення інтелекту дитини до простої перевірки IQ недостатньо. Академічна успішність, безсумнівно, важлива, але настільки ж важливі і схильності дитини до малювання, музики, танців, підприємницької діяльності і т. д. Всі ці схильності необхідно враховувати, визначаючи потенціал дитини. Так виникла теорія множинного інтелекту, яка доводить, що у дитини можуть домінувати 1 або 2 з вісьми типів інтелекту. ... Читати далі » |
Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників: вчителя-логопеда, |
Згідно зі статистикою, розлади навчання мають щонайменше 10 % людей. Однак у суспільстві існує безліч міфів про ці розлади. Спробуймо спростувати ці міфи і з'ясувати, як дитині з тим або іншим розладом поліпшити успішність у школі й підвищити самооцінку. Що таке розлади навчання? Насправді немає чіткого й загальноприйнятого визначення розладів навчання. Оскільки розлади навчання мають різну природу, уже довгий час не припиняються суперечки між представниками різних наук про сутність цього явища. Як наслідок, у наш час існує як мінімум дванадцять визначень розладів навчання. Незважаючи на розбіжності, думки вчених сходяться на тому, що: 1. Розлади навчання виявляються в низькому рівні успішності дитини в школі. Такі діти мають значну різницю між потенційним і реальним обсягом знань. 2. У дітей із розлада ... Читати далі » |
Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників: вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, практичного пси ... Читати далі » |
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 294 |
|
Дата: 19.Сер.2019
| Коментарі (0)
|