Розвиток мислення дитини відбувається поступово. Спочатку воно значною мірою визначається розвитком маніпулювання предметами. Маніпулювання, яке спочатку не має усвід ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 1636 | Додав: irc-slavutich | Дата: 12.Гру.2019 | Коментарі (0)

“Раніше казали, що дитина не вихована, тепер це називають гіперактивність”. Але це хибне, навіть токсичне твердження. Насправді, синдром дефіциту уважності і гіперактивності не має нічого спільного з “вихованням”, є особливістю роботи мозку, піддається медикаментозному і поведінковому лікуванню та притаманний як дітям, так і дорослим.

Синдром дефіциту уважності та гіперактивності (СДУГ) — це порушення розвитку нервово ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 308 | Додав: irc-slavutich | Дата: 28.Лис.2019 | Коментарі (0)

Провідною діяльністю дитини на різних вікових етапах є гра. Вона також є необхідною для дітей з особливими потребами. Навіть при частій та тривалій фізичній реабілітації дитини з руховими порушеннями, не варто забувати про гру. Складні фізичні вправи також можна робити за допомогою гри, що полегшує їх виконання.

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 349 | Додав: irc-slavutich | Дата: 28.Лис.2019 | Коментарі (0)

Останнім часом диференційований та індивідуальний підхід у навчанні й вихованні проголошується головним у школі. Звичайно, є такі діти, спілкуватися з якими - одне задоволення. Але далеко не всі належать до цієї категорії.

Майже в кожному класі зустрічається хоча б одна дитина з ознаками агресивної поведінки. Вона нападає на дітей, обзиває, б'є, відбирає іграшки, грубо висловлюється, одним словом, стає загрозою в колективі. Цю забіякувату грубу дитин ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 634 | Додав: irc-slavutich | Дата: 14.Лис.2019 | Коментарі (0)

Американський психолог Говард Гарднер запропонував теорію, яка пояснює різні види інтелекту. Вчений припускає, що зводити визначення інтелекту дитини до простої перевірки IQ недостатньо. Академічна успішність, безсумнівно, важлива, але настільки ж важливі і схильності дитини до малювання, музики, танців, підприємницької діяльності і т. д. Всі ці схильності необхідно враховувати, визначаючи потенціал дитини. Так виникла теорія множинного інтелекту, яка доводить, що у дитини можуть домінувати 1 або 2 з вісьми типів інтелекту.

... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 717 | Додав: irc-slavutich | Дата: 14.Лис.2019 | Коментарі (0)

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників:

вчителя-логопеда, ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 166 | Додав: irc-slavutich | Дата: 11.Лис.2019 | Коментарі (0)

 

Згідно зі статистикою, розлади навчання мають щонайменше 10 % людей. Однак у суспільстві існує безліч міфів про ці розлади. Спробуймо спростувати ці міфи і з'ясувати, як дитині з тим або іншим розладом поліпшити успішність у школі й підвищити самооцінку.

Що таке розлади навчання?

Насправді немає чіткого й загальноприйнятого визначення розладів навчання. Оскільки розлади навчання мають різну природу, уже довгий час не припиняються суперечки між представниками різних наук про сутність цього явища. Як наслідок, у наш час існує як мінімум дванадцять визначень розладів навчання.

 Незважаючи на розбіжності, думки вчених сходяться на тому, що:

1. Розлади навчання виявляються в низькому рівні успішності дитини в школі. Такі діти мають значну різницю між потенційним і реальним обсягом знань.

2. У дітей із розлада ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 265 | Додав: irc-slavutich | Дата: 24.Жов.2019 | Коментарі (0)

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників:

вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, практичного пси ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 168 | Додав: irc-slavutich | Дата: 09.Вер.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 18 19 »