МОНІТОРИНГ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ООП ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Діти відвідують заклади освіти для навчання. Результати навчання - знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів.
Що допоможе відстежити ці результати? Моніторинг – спеціально організований, постійний, цільовий контроль і діагностика, що відбуваються на базі систематизації чинних джерел інформації, спеціально організованих досліджень та вимірювань з метою зіставлення реального стану з очікуваними результатами та відстеженнями ходу будь-яких процесів за чітко визначеним показником.
https://www.youtube.com/watch?v=ozCjGc3smVU