2:34 PM
МОНІТОРИНГ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ООП ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

МОНІТОРИНГ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ООП ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Діти відвідують заклади освіти для навчання. Результати навчання - знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів.

Що допоможе відстежити ці результати? Моніторинг – спеціально організований, постійний, цільовий контроль і діагностика, що відбуваються на базі систематизації чинних джерел інформації, спеціально організованих досліджень та вимірювань з метою зіставлення реального стану з очікуваними результатами та відстеженнями ходу будь-яких процесів за чітко визначеним показником.

https://www.youtube.com/watch?v=ozCjGc3smVU

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 65 | Додав: irc-slavutich | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar