Якщо Ваша дитина ходить до логопеда, знайте, что погане мовлення не можна виправити за одне або навіть за два заняття. Для цього потрібен час і спільні зусилля логопеда, дитини та батьків.

Корекція звуковимови проводиться поетапно:

1️⃣ етап - підготовчий (формування інтересу до логопедичних занять; ровзиток слу ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 48 | Додав: irc-slavutich | Дата: 28.Лип.2023 | Коментарі (0)

Що робити, якщо дитина не говорить

 Батьки та рідні з величезним нетерпінням чекають моменту, коли малюк почне говорити, ловлять перші склади і слова, діляться такими новинами, записують перші  кумедні фрази. Але це не у всіх родинах стається в один і той самий час. І рідні дуже хвилюються: може, з малюком щось не так? Може, йому треба допомога?

Батьки часто звертаються до педіатра з питаннями про те, що дитині вже рік (півтора, два), а вона не говорить чи говорить мало. І тут важливо розуміти, що це комплексна проблема. Розкажу, на що звертає увагу педіатр та коли порекомендує консультацію невролога або психолога чи логопеда. У деяких випадках може знадобитися психіатр.

1. Вік дитини

У рік дитина говорить приблиз ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 503 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Жов.2020 | Коментарі (0)

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 242 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Жов.2020 | Коментарі (0)

Коли діти йдуть до першого класу і починають вчитися писати, неможливо обійтися без проблем. Їм складно виводити палички, гачки, літери, але поступово школярі опановують навички письма й долають тимчасові труднощі.

Однак є діти, які просто не в змозі навчитися правильно писати. Вони постійно припускаються дивних і досить специфічних помилок: пропускають літери і цілі склади, плутають літери, пишуть їх у зворотний бік ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 482 | Додав: irc-slavutich | Дата: 17.Кві.2020 | Коментарі (0)

Шановні батьки!

Для закріплення результатів корекційно-відновлювальної роботи Ваші діти потребують щоденних домашніх занять.

... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 461 | Додав: irc-slavutich | Дата: 31.Бер.2020 | Коментарі (0)

  

1. Нормалізація тонусу в артикуляційному апараті, мімічній мускулатурі і кінцівках:
а) підбір спеціальної пози, при якій спостерігається максимальне зниження тонусу і мінімальний вплив патологічних тонічних рефлексів в процесі мовного акту;
б) погойдування торса дитини і легкі поштовхи всіх кінцівок.
2. Розвиток і формування ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 525 | Додав: irc-slavutich | Дата: 31.Бер.2020 | Коментарі (0)

 

Рекомендації щодо виконання артикуляційних вправ

Мовленнєва діяльність дітей формується у процесі пізнання навколишнього, спілкування з оточенням. Наслідуючи дорослих, дитина оволодіває мовою поступово і до 5-6 років за умови нормального розвитку в основному засвоює правильну в ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 344 | Додав: irc-slavutich | Дата: 24.Бер.2020 | Коментарі (0)

Часто від батьків можна почути скаргу, що дитина не вимовляє багато звуків. Причиною таких проблем у дітей часто є недостатньо розвинений фонематичний слух. Фонематичний слух – це здатність аналізувати те, що ми чуємо

Сформовані фонематичні процеси є основою для чіткої звуковимови, правильної побудови складової структури слова, фундаментом для оволодіння граматичною стороною мовлення, успішного опанування письма і чита ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 320 | Додав: irc-slavutich | Дата: 23.Бер.2020 | Коментарі (0)

Помилка № 1. Ігноруємо домашні завдання

Мовлення розвивається за принципом формування умовних рефлексів, тобто в результаті багаторазового повторення. Автоматизація поставленого звуку не виключення. Якщо не виконувати рекомендації логопеда, не тренуватися щодня удома, результат буде мінімальним.

Помилка № 2. Занадто швидкий темп мовлення

Дорослий повинен своїм прикладом демонструвати дитині прийнятний темп мовлення. При високій швидкості мовного потоку дитина не устигатиме контролювати органи артикуляції, тому на перших етапах закріплення звуків, слід контролювати і темп мови, і правильність вимови поставленого звуку.

Помилка № 3. Занадто складний мовний матеріал

Якщо дитина доки ще нечітко вимовляє звук ізольовано, то не варто пропонувати їй вимовляти скоромовки, вірші і тому подібне. Те ж саме відноситися і до сит ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 407 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

 Загальна інформація та рекомендації  щодо подолання гіперлексії - гіпертрофованій здатності до розвитку навичок читання, яка часто зустрічається у дітей з РАС

 Багато хто думає, що вчитель-   логопед працює тільки з   порушеннями усного мовлення   (правильною звуковимовою,     формуванням граматичної системи   мовлення, розвитком зв’язного мовлення, тощо). Проте, важл ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 1181 | Додав: irc-slavutich | Дата: 18.Лют.2019 | Коментарі (0)

1 2 3 »