Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 1068 | Додав: irc-slavutich | Дата: 28.Січ.2019 | Коментарі (0)

На сайті Міністерства освіти та науки України опубліковано лист з наказом, який регулює діяльність інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти, а саме надається зразок індивідуальної програми розвитку (ІПР) та інструментально-методичні рекомендації.

В листі ви зрозумієте процес, за яким дитину приймають до дитячого садочка, які документи потрібні, які розділи рекомендують в ІПР, хто відповідає за виконання ІПР та інші важливі  моменти. Документ складається з листа та двох додатків.

Нагадуємо, що згідно Закону № 2514 –XIII від 06.09.2018 року діти з особливими освітні ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 838 | Додав: irc-slavutich | Дата: 28.Січ.2019 | Коментарі (0)

  • Серія: Нові формати освіти    Автор:К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос
  • Код: НФМ005   Мова: українська   Сторінок:120  Формат: А4   Постачальник: ВГ «Основа»

Посібник містить докладний та зрозумілий виклад особливостей упровадження інклюзивної освіти в новій українській школі. Схарактеризовано методи й засоби навчання в інклюзивному класі, наведено ігри та вправи, покликані допомогти «особливому» учневі пристосуватися до навчання у «звичайній» школі, а також поради педагогам щодо поводження з дитиною, яка має особливі потреби через стан свого здоров’я.

Для педагогів та психологів закладів загальної середньої та дошкіл ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 669 | Додав: irc-slavutich | Дата: 15.Січ.2019 | Коментарі (0)

 Для дітей з особливими освітніми потребами хочуть «виділити» так звану «команду супроводу». Хто до неї входитиме та які функції виконуватимуть педагоги, вихователі та асистенти?

Проект МОН для громадського обговорення

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект наказу МОН України «Про затвердження Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти».

Пропозиції та зауваження до проект ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 557 | Додав: irc-slavutich | Дата: 05.Бер.2018

Різнобічне психологічне обстеження особливостей і стану психічних функцій дитини з різного роду труднощами в навчанні або поведінці має на меті надання допомоги вчителю та батькам у подоланні цих труднощів.

Відповідно до вивченої літератури та спостереженнями труднощі в навчанні можуть бути зумовлені різними чинниками: соматичною ослабленностью, яка проявляється у швидкій стомлюваності, млявості, сонливості, поганому самопочутті, головних болях (при церебростеніях). При психологічному обстеженні такі діти справляються добре з завданнями, які не займають великої кількості часу і не вимагають конкретних знань, засвоєних у процесі навчання (методика «Відгадайка», що вимаг ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 591 | Додав: штв | Дата: 26.Лют.2018 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6