Згідно з Законом України “Про освіту” батьки мають право обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття освіти для дитини. Школа чи дитячий садок, до яких звернулись батьки дитини з особливими освітніми потребами, зобов'язані створити інклюзивний клас або групу.

ЯК РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ ДИТИНИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ АБО ГРУПІ?

  1. ... Читати далі »
Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 220 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Жов.2020 | Коментарі (0)

 Корекційно-розвиткові програми, які мають гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України», перелічено в додатку 17 до наказу МОН від 26.07.2018 № 814.

Усі 46 корекційно-розвиткових програм у переліку призначені для використання в 1−4-х класах спеціальних ЗЗСО для роботи з дітьми з:

інтелектуальними порушеннями − ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 1254 | Додав: irc-slavutich | Дата: 10.Січ.2020 | Коментарі (0)

Які документи треба для зарахування дитини з особливими освітніми потребами в дитсадок, як має проходити навчання та скільки таких дітей може бути в одній групі – Уряд затвердив правила організації інклюзії в дошкіллі. Відповідний порядок набув чинності та опублікований на сайті Кабміну сьогодні, 24 червня 2019 року.

«Відтепер діти з особливими освітніми потребами мають ще більше можливостей для соціалізації у суспільстві – почали діяти чіткі правила, за якими мають створюватися і працювати інклюзивні групи в дитсадках. Під цю зміну держава також передбачил ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 411 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

 

Запитання щодо документації асистента вчителя в інклюзивному класі одне з найпоширеніших та мало унормоване в українському законодавстві. На сьогодні немає чітко затвердженого переліку обов’язкових документів для асистента вчителя. Чому так? Відповіді можна знайти в наказі МОН від 25 червня 2018 №676 року “Про затвердження інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти”. ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 1206 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

Теоретичний та практичний досвід педагогів, що допоможе успішно працювати з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта передбачає створення рівних умов для навчання і соціалізації кожної дитини. Але організація такої роботи вимагає від педагога ґрунтовних теоретичних знань і володіння дієвими практичними прийомами.

Саме для того, щоб допомогти всім, хто працює (чи незабаром працюватиме) з дітьми з інвалідністю, ми підготувати велику добірку корисних матеріалів із Бібліотеки «На Урок». А щоб дізнатися ще більше та поспілкуватися зі справжніми професіоналами, заві ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 1918 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

МОН опублікував Наказ «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти».

    З метою забезпечення дітей з особливими освітніми потребами спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку, які дають змогу дитині опанувати освітню програму, Міністр освіти та науки Лілія Гриневич підписала документ, який передбачає повний список необхідного обладнання для закладів освіти з інклюзивними формами навчання, а саме обладнання загального корекційного призначення (комп’ютери та інша техніка), іграшки та різного роду ігрове обладнання, обладнання для розвитку дитини із сенсорним ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 363 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

Щоб вдало організувати інклюзивне навчання, важливі вчасність та правильність дій усіх учасників освітнього процесу: батьків, інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), керівника закладу освіти, вчителя інклюзивного класу, асистента вчителя та/або дитини (якщо є потреба). Розповідаємо, на що зважати під час відкриття інклюзивного класу.

Батькам для вчасної та ефективної організації інклюзивного навчання треба:

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 340 | Додав: irc-slavutich | Дата: 23.Кві.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 »