https://drive.google.com/file/d/1OygU3NN4jD1sb4dieYermxRgsQHXfLdR/view?fbclid=IwAR1PJo3mQ9nAC7mgFUMiZ74CK07p6asrfRmuINcM4A7BDDOKeCCwJUsdPF0

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 42 | Додав: irc-slavutich | Дата: 09.Чер.2022 | Коментарі (0)

Обличчя війни страшне. І, на жаль, у ці часи діти нарівні з дорослими переживають жахи війни і можуть стати свідками шокуючих ситуацій.

1. Не сваріть і не соромте дитину за її переляк. Страх – природне і нормальне почуття, частина інстинктивної програми самозбереження. Він не піддається контролю у дітей, проявляється на фізичному рівні – здригання, плаксивість, порушення сну і апетиту, нервові тіки, заїкання.

... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 184 | Додав: irc-slavutich | Дата: 31.Тра.2022 | Коментарі (0)

ПОСТАНОВА КМУ від 26 квітня 2022 р. № 483 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957"

Детальніше: https://bit.ly/3y7uGH9

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 37 | Додав: irc-slavutich | Дата: 15.Тра.2022 | Коментарі (0)

 

Школа інклюзивної освіти: Інклюзія від А до Я розпочинає надавати відповіді на численні запити директорів, педагогів та батьків щодо організації якісного інклюзивного навчання. Канал присвячено всім, хто цікавиться питаннями інклюзивного навчання.

https://www.youtube.com/channel/UCZeYWDj0VFl-3lmdLVAXb9g/featured?view_as=subscrib ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 316 | Додав: irc-slavutich | Дата: 03.Лют.2022 | Коментарі (0)

ЯК ОЦІНЮВАТИ ДОСЯГНЕННЯ УЧНІВ У НУШ

Усе більшої ваги набирає формувальне оцінювання, спрямоване на виявлення успіхів, прогалин і помилок кожної дитини і відсутність порівняння дітей. Успішність дитини тут визначається не балом, а зворотним зв’язком, у якому вчитель акцентує на успіхах, проте рекомендуючи, над чим та як ще варто попрацювати. Формувальне оцінювання – невіддільне від навчального процесу й відбувається безперервно.

... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 203 | Додав: irc-slavutich | Дата: 28.Січ.2022 | Коментарі (0)

Примірний зразок індивідуальної програми розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями. Програму складено з урахуванням нового зразка ІПР. 

https://vseosvita.ua/library/individualna-programa-rozvitku-ditini-z-oop-za-onovlenim-zrazkom-489414.html?fbclid=IwAR1sav8XWxw6A8IuvanBrxpORhQ-EKMI_q9SgXteiY2RbQ6Oi7i5vPhQS6M

В зразку подано 13 пунктів ІПР:

  1. Період виконанння

  2. Загальні відомості про учня

  3. Індивідуальні особливості розвитку

  4. Р ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 1239 | Додав: irc-slavutich | Дата: 11.Січ.2022 | Коментарі (0)

МОН надало методичні рекомендації для розроблення модельних навчальних програм для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку.

Такий лист опублікований на сайті ІМЗО. Він адресований потенційним авторам та укладачам ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 217 | Додав: irc-slavutich | Дата: 11.Січ.2022 | Коментарі (0)

   Мовлення людини – досить складний процес. Щоб оволодіти правильним мовленням, дитина має сприймати звернене до неї мовлення, вміти керувати органами артикуляції, контролювати власне мовлення та мовлення оточуючих людей. Ще в 20-х роках минулого сторіччя було висунуто гіпотезу про зв’язок мовлення з рухами руки. Пізніше було доведено, що дрібні рухи пальців рук стимулюють розвиток центральної нервової системи і таким чином прискорюють розвиток мовлення. Активне тренування дрібної моторики покращує не тільки рухові можливості, а й розвиває мовленнєві та психічну навички.

... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 363 | Додав: irc-slavutich | Дата: 07.Лис.2021 | Коментарі (0)

Важливий чинник успішності інклюзивного навчання – розуміння педагогами глибинних потреб дітей з особливими освітніми потребами. Тоді вони зможуть забезпечити їм такі умови навчання, за яких дитина почуватиметься комфортно, а її навчання буде більш ефективним.

Про це розповіла виконавча директорка Української асоціації поведінкових аналітиків, вчителька-логопединя й асистентка вчителя столичної школи №58 Ольга Малікова під час семінару “Підтримка учнів з ООП в інклюзивному навчанні: адаптації та модифікації” від ГО “Смарт освіта”.

Головне з першої частини семінару – про адаптації – ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 414 | Додав: irc-slavutich | Дата: 06.Вер.2021 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 »