І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ Відповідно до «Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» ... Читати далі » |
Від народження і до самого останнього свого дня людина живе в царстві звуків. Вони можуть подобатися або дратувати, про них можна з захватом згадувати або не помічати ... Варто ж людині хоча б на мить перестати чути, він ніби щось втрачає. Так якщо ми так залежимо від звуків, якщо вони займають в нашому житті настільки важливе місце, чи не можемо ми з їх допомогою впливати на свій стан? Сучасна медицина однозначно відповідає: «Можемо!» Кожен орг ... Читати далі » |
Різнобічне психологічне обстеження особливостей і стану психічних функцій дитини з різного роду труднощами в навчанні або поведінці має на меті надання допомоги вчителю та батькам у подоланні цих труднощів. Відповідно до вивченої літератури та спостереженнями труднощі в навчанні можуть бути зумовлені різними чинниками: соматичною ослабленностью, яка проявляється у швидкій стомлюваності, млявості, сонливості, поганому самопочутті, головних болях (при церебростеніях). При психологічному обстеженні такі діти справляються добре з завданнями, які не займають великої кількості часу і не вимагають конкретних знань, засвоєних у процесі навчання (методика «Відгадайка», що вимаг ... Читати далі »
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 590 |
|
Дата: 26.Лют.2018
| Коментарі (0)
|
Цільовою аудиторією Центру є діти з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років (крім вихованців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів). До особливих освітніх потреб відносяться відхилення від нормального фізичного та/або психічного розвитку, що зумовлені вродженими або набутими розладами: - порушення слуху (глухота, знижений слух); - порушення зору (сліпота, знижений зір); - порушення інтелекту (розумова відсталість, ЗПР); - порушення мовлення; - порушення ЗРА (загальної рухової активності); - складна структура порушень (сліпі або глухі); - порушення емоційно-вольової сфери і аутизм. |
Існує професія, яка об'єднує медицину, педагогіку та психологію. Це дефектологія. Фахівець у галузі дефектології повинен стати кращим другом і порадником для особливих діток та їх батьків. Сучасний фахівець не тільки безпосередньо працює з дітьми, а й вивчає особливості та закономірності тих чи інших відхилень. |
Вік дитини – 1-2 роки Голосні звуки – [а], [о], [е]. Приголосні звуки - [п], [б], [м]. Вік дитини – 2-3 роки ... Читати далі » |