Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 820 | Додав: irc-slavutich | Дата: 28.Лют.2018 | Коментарі (1)

Від народження і до самого останнього свого дня людина живе в царстві звуків. Вони можуть подобатися або дратувати, про них можна з захватом згадувати або не помічати ...

Варто ж людині хоча б на мить перестати чути, він ніби щось втрачає. Так якщо ми так залежимо від звуків, якщо вони займають в нашому житті настільки важливе місце, чи не можемо ми з їх допомогою впливати на свій стан? Сучасна медицина однозначно відповідає: «Можемо!»

Кожен орг ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 551 | Додав: irc-slavutich | Дата: 28.Лют.2018 | Коментарі (0)

Різнобічне психологічне обстеження особливостей і стану психічних функцій дитини з різного роду труднощами в навчанні або поведінці має на меті надання допомоги вчителю та батькам у подоланні цих труднощів.

Відповідно до вивченої літератури та спостереженнями труднощі в навчанні можуть бути зумовлені різними чинниками: соматичною ослабленностью, яка проявляється у швидкій стомлюваності, млявості, сонливості, поганому самопочутті, головних болях (при церебростеніях). При психологічному обстеженні такі діти справляються добре з завданнями, які не займають великої кількості часу і не вимагають конкретних знань, засвоєних у процесі навчання (методика «Відгадайка», що вимаг ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 590 | Додав: штв | Дата: 26.Лют.2018 | Коментарі (0)

Цільовою аудиторією Центру є діти з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років (крім вихованців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів). До особливих освітніх потреб відносяться відхилення від нормального фізичного та/або психічного розвитку, що зумовлені вродженими або набутими розладами: - порушення слуху (глухота, знижений слух); - порушення зору (сліпота, знижений зір); - порушення інтелекту (розумова відсталість, ЗПР); - порушення мовлення; - порушення ЗРА (загальної рухової активності); - складна структура порушень (сліпі або глухі); - порушення емоційно-вольової сфери і аутизм.

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 458 | Додав: irc-slavutich | Дата: 23.Лют.2018 | Коментарі (1)

Існує професія, яка об'єднує медицину, педагогіку та психологію. Це дефектологія. Фахівець у галузі дефектології повинен стати кращим другом і порадником для особливих діток та їх батьків. Сучасний фахівець не тільки безпосередньо працює з дітьми, а й вивчає особливості та закономірності тих чи інших відхилень.
Дефектолог – фахівець, який працює з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я.
Фахівців прийнято розділяти на дві категорії: тих, хто навчає і виховує дітей з обмеженими можливостями здоров’я та тих, хто працює в галузі корекційної педагогіки.
Фахівців у галузі дефектології є кілька:
 Учитель-дефектолог (тифлопедагог) – фахівець, який працює з дітьми, що мають проблеми із зором (тотально сліпі, слабозорі, з порушеннями (вадами) зору).
 Учитель – дефектолог (сурдопедагог) – фахівець, який працює з дітьми, що мають проблеми зі слухом (т ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-дефектолог | Переглядів: 14043 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Лют.2018 | Коментарі (0)

Вік дитини – 1-2 роки

Голосні звуки – [а], [о], [е].

Приголосні звуки - [п], [б], [м].

Вік дитини – 2-3 роки

... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 587 | Додав: irc-slavutich | Дата: 20.Лют.2018 | Коментарі (1)

« 1 2 ... 17 18 19