|
З 16 по 24 березня пройшов цикл семінарів «Використання корекційного обладнання на заняттях з ЛФК» для закладів дошкільної освіти, в яких приймали участь вихователі та асистенти інклюзивних груп. Фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру розказав про педагогічні принципи лікувальної фіз ... Читати далі » |
В комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний центр» відбувся семінар-практикум присвячений темі «Дитина з РАС: особливості психофізичного розвитку; практичні інструменти в роботі»: для педагогів закладів дошкільної освіти 14 березня 2023 ... Читати далі » |
В комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний центр» пройшов семінар-практикум «Дитина з РДУГ: особливості психофізичного розвитку. Практичні інструменти в роботі.» для педагогів закладів загальної середньої освіти. Фахівцями (консультантами) та учасниками семінару було розглянуто ряд питань: 1. Які причини РДУГ? 2. Симптоми РДУГ 3. Міфи і факти 4. Організація роботи в класі. 5. Поради та вправи, направлені на розвиток уваги, і на корекцію гіперактивності та імпульс ... Читати далі » |
Фахівці комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» 3 січня провели тренінг для батьків, метою якого стало зняття психологічного напруження і покращення емоційного стану Завдяки позитивно спрямованій взаємодії родини та інклюзивно-ресурсного центру, доповнюючи та підтримуючи одне одного, родина та фахівці можуть досягти бажаних результатів, адже вони поєднані ... Читати далі » |
На порталі ДІЯ з’явився новий розділ – «Дія. Безбар'єрність». У якому розміщено статті та інструкції, які допоможуть розібратися в державних послугах у важливі моменти життя. Розділ містить наступні категорії: ВПО; Батькам; Людям з інвалідністю; ... Читати далі »
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 46 |
|
Дата: 28.Гру.2022
| Коментарі (0)
|
МОНІТОРИНГ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ООП ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ Діти відвідують заклади освіти для навчання. Результати навчання - знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів. Що допоможе відстежити ці результати? Моніторинг – спеціально організований, постійний, цільовий контроль і діагностика, що відбуваються на базі систематизації чинних джерел інформації, спеціально організованих досліджень та вимірювань з метою зіставлення реального стану з очікуваними результатами та відстеженнями ходу будь-яких процесів за чітко визначеним показником.
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 63 |
|
Дата: 11.Гру.2022
| Коментарі (0)
|
В рамках співпраці КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» із закладами освіти було проведено тренінг «Використання корекційного обладнання на заняттях з ЛФК», в якому взяли участь педагоги дошкільного закладу 5 «Джерельце». Фахівець (консультант) центру ознайомив з практичними методами роботи з дітьми з ООП:
|
В «Інклюзивно-ресурсному центрі» відбулася зустріч з батьками. Під час спілкування було обговорено ряд питань про: інклюзивне навчання дітей; взаємозв’язок батьків із закладами освіти;
Категорія: Практичний психолог |
Переглядів: 39 |
|
Дата: 03.Лис.2022
| Коментарі (0)
|
Подаємо вам для користування у роботі основне нормативно-правове забезпечення здобуття освіти осіб з ООП на 2022/2023 навчальний рік, укомплектоване по блоках. 1. Заклади дошкільної освіти ЗАКОН УКРАЇНИ “Про освіту”
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 45 |
|
Дата: 15.Жов.2022
| Коментарі (0)
|