Категорія: діяльність центру | Переглядів: 649 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Лип.2019 | Коментарі (0)

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників:

вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, практичного пси ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 164 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Лип.2019 | Коментарі (0)

10. 06.2019– 14.06.2019 року  Хмелинська Анастасія Валеріївна практичний психолог  Інклюзивно - ресурсного центру Славутицької міської ради ,пройшла перший етап навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів по використанню сучасних психодіагностичних методик для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Навчання фахівців проходило на базі Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Для вивчення сучасних міжнародн ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 433 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

Які документи треба для зарахування дитини з особливими освітніми потребами в дитсадок, як має проходити навчання та скільки таких дітей може бути в одній групі – Уряд затвердив правила організації інклюзії в дошкіллі. Відповідний порядок набув чинності та опублікований на сайті Кабміну сьогодні, 24 червня 2019 року.

«Відтепер діти з особливими освітніми потребами мають ще більше можливостей для соціалізації у суспільстві – почали діяти чіткі правила, за якими мають створюватися і працювати інклюзивні групи в дитсадках. Під цю зміну держава також передбачил ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 409 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

 

Запитання щодо документації асистента вчителя в інклюзивному класі одне з найпоширеніших та мало унормоване в українському законодавстві. На сьогодні немає чітко затвердженого переліку обов’язкових документів для асистента вчителя. Чому так? Відповіді можна знайти в наказі МОН від 25 червня 2018 №676 року “Про затвердження інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти”. ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 1199 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

Теоретичний та практичний досвід педагогів, що допоможе успішно працювати з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта передбачає створення рівних умов для навчання і соціалізації кожної дитини. Але організація такої роботи вимагає від педагога ґрунтовних теоретичних знань і володіння дієвими практичними прийомами.

Саме для того, щоб допомогти всім, хто працює (чи незабаром працюватиме) з дітьми з інвалідністю, ми підготувати велику добірку корисних матеріалів із Бібліотеки «На Урок». А щоб дізнатися ще більше та поспілкуватися зі справжніми професіоналами, заві ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 1909 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

   Характеристика – це результат продуманого систематичного спостереження протягом певного періоду. Вона не повинна бути поверхнева і написана поспіхом. Факти слід викладати послідовно і систематично. Треба уникати складних мовних зворотів, незрозумілих або неправильних термінів.

  1. Характеристика дитини дається на підставі її всебічного попереднього вивчення.
  2. Вивчення слід проводити в звичайних умовах виховання і навчання.
  3. Психолог і педагог складають кожен свою частину характеристики, проте відомості про дитину повинні доповнювати одне одному.
  4. При вивчення дитини важливо не тільки звертати увагу на прояв рис особистості, пізнавальної активності школяра, але й намагатися з’ясувати мотиви його поведінки і дій, причини його високого (достатнього, низького) рівня інтелектуального розвитку.
  5. Основою вивчення учнів є матеріали спостереження за поведінкою дитини в урочни ... Читати далі »
Категорія: діяльність центру | Переглядів: 384 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

Ваша дитина росте, але Ви почали помічати, що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих чи сусідів, зокрема:

  • дитина почала пізніше гулити, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;
  • до трь ... Читати далі »
Переглядів: 499 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

        Згідно чинного законодавства, батьки (або особи, які їх замінюють) є відповідальними за освіту дитини. Так, у Сімейному кодексі України (ст. 150, п.2) зазначається, що батьки зобов’язані «піклуватися про здоров'я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток» та «забезпечити здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, готувати її до самостійного життя» (ст. 150, п.3).

        У Законі України «Про освіту» вказано про відповідальність батьків за здобуття дітьми дошкільної освіти (ст. 11 п.3, ст. 55 пп.2, 4), а також про те, що батьки зобов’язані сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання, дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, створювати належні умови для розвитку їх природних задаткі ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 513 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

  1. Напередодні проведення комплексної оцінки проговоріть з дитиною інформацію про батьків (як звати тата, маму, де і ким працюють батьки, домашню адресу, де проживає дитина, тощо).
  2. В день проведення комплексної оцінки створіть у дитини позитивний настрій. Налаштуйте дошкільника на ігрову діяльність, а школяра – на спілкування з педагогами.
  3. ... Читати далі »
Категорія: діяльність центру | Переглядів: 382 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 18 19 »