Цією публікацією ми хочемо привернути увагу до проблеми ранньої діагностики порушень психофізичного розвитку дітей. Можливо, досвід батьків, які пройшли всі етапи прийняття своєї особливої дитини допоможе не втратити дорогоцінний час та уникнути типових помилок. Матеріал подаємо мовою оригіналу.

О стадиях принятия знают многие, многие из нас их уже прошли, а многие на каком то этапе.Цель данного поста, возможность кому-то помочь... ( во всяком случае рассчитываю на это) , кто то со мной будет не согласен.....кто-то поддержит. Но у каждого свой путь...
В посте указаны основные стадии ( из источника )+ как лично я проходила эти стадии.
На принятие всех стадий у меня ушло 3,5 года. У кого то период всех стадий длится гораздо меньше, у кого-то в разы больше.....

У каждого своя колокольня,со своим звоном.... Это мой опыт, моя жизнь и я описываю лично свои стадии принятия ( какими б ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 517 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

В Інклюзивно-ресурсному центрі на заняттях з психологом використовуються нетрадиційні методи малювання, а саме на фользі. Такий вид малювання дозволяє дитині розвивати уявлення, позбутися психологічних меж, страхів, розвиває дрібну моторику руки та гарантовано підіймає настрій.

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 459 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

Помилка № 1. Ігноруємо домашні завдання

Мовлення розвивається за принципом формування умовних рефлексів, тобто в результаті багаторазового повторення. Автоматизація поставленого звуку не виключення. Якщо не виконувати рекомендації логопеда, не тренуватися щодня удома, результат буде мінімальним.

Помилка № 2. Занадто швидкий темп мовлення

Дорослий повинен своїм прикладом демонструвати дитині прийнятний темп мовлення. При високій швидкості мовного потоку дитина не устигатиме контролювати органи артикуляції, тому на перших етапах закріплення звуків, слід контролювати і темп мови, і правильність вимови поставленого звуку.

Помилка № 3. Занадто складний мовний матеріал

Якщо дитина доки ще нечітко вимовляє звук ізольовано, то не варто пропонувати їй вимовляти скоромовки, вірші і тому подібне. Те ж саме відноситися і до сит ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 407 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

МОН опублікував Наказ «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти».

    З метою забезпечення дітей з особливими освітніми потребами спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку, які дають змогу дитині опанувати освітню програму, Міністр освіти та науки Лілія Гриневич підписала документ, який передбачає повний список необхідного обладнання для закладів освіти з інклюзивними формами навчання, а саме обладнання загального корекційного призначення (комп’ютери та інша техніка), іграшки та різного роду ігрове обладнання, обладнання для розвитку дитини із сенсорним ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 360 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників:

вчителя-логопеда, вчителя-реабілітолога ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 148 | Додав: irc-slavutich | Дата: 27.Тра.2019 | Коментарі (0)

Щоб вдало організувати інклюзивне навчання, важливі вчасність та правильність дій усіх учасників освітнього процесу: батьків, інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), керівника закладу освіти, вчителя інклюзивного класу, асистента вчителя та/або дитини (якщо є потреба). Розповідаємо, на що зважати під час відкриття інклюзивного класу.

Батькам для вчасної та ефективної організації інклюзивного навчання треба:

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 338 | Додав: irc-slavutich | Дата: 23.Кві.2019 | Коментарі (0)

Давайте поміркуємо, чи стикаються дітлахи, якими ми опікуємося, зі стресами, як часто і якими саме? А ще цікаво, у чиєму житті стресів більше – дитячому чи таки дорослому? Цікаво, що коли я запитую про це батьків, а подекуди і вчителів, то найчастіше чую у відповідь те, що життя дорослої людини містить набагато більше стресів, зокрема через відповідальність, яку вона тягне на своїх плечах і якої зовсім не відчувають та знати не хочуть малі та великі неслухи.

Насправді ж, якщо розу ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 337 | Додав: irc-slavutich | Дата: 23.Кві.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 18 19 »