21 березня – день людей з синдромом Дауна та день різних шкарпеток. Цьогоріч він проходить під хештегом – #шкарпетуйся. Люди в цей день вдягають різні шкарпетки, що символізує непарність хромосом, які є причиною синдрома Дауна. Цей синдром повен міфів, які варто розвіяти. Для того, щоб діти, а потім і дорослі з синдромом Дауна почувал ... Читати далі » |
19 лютого2020 року фахівцями «Інклюзивно-ресурсного центру» було проведено виїзний семінар-практикум на тему «Особливості роботи з дітьми з ООП в дошкільному закладі». Було опрацьовано питання стосовно основних нозологій порушень у дітей з ООП, особливості роботи з ними та їх батьками. Для більш продуктивної роботи було використано елементи тренінгу та живої бесіди. За результатами семінару можно зробити висновок, що на сьогодні тему «Інклюзії» треба піднімати не тільки з педагогами інклюзивних груп та класів, а й з тими хто з такими дітьми ще не працював тому що, як свідчить практика кількість дітей з ООП зростає і кожен з педагогів має бути готовий прийняти таку дитину. ... Читати далі » |
1. Зоровий контакт |
Основні навички: слідування вказівкам, використання манер, позитивне ставлення, співпраця з оточуючими, хороша гігієна, ввічливі слова, черговість, привітання, чекання та терпіння, хороший спорт, слухання інших, розуміння особистого простору; Академічні навички: проявляти увагу, самостійно починати завдання, пишатися роботою, брати участь, просити про допомогу, співпрацювати та співпрацювати, приймати критику, самозахищатись, залишатися організованими, наполегливо ставитись до викликів, уникати та ігнорувати відволікання, представляти та виступати перед іншими; Навички бесіди: знайомства та привітання, розпочинаючи розмову, висловлюючи ідеї та почуття, дарувати компліменти, використовуючи навички активного слухання, проявляючи інтерес до інших, помічаючи чужі соціальні підказки, думати перед тим, як говорити, залишатися на темі, знаходити подібні інтереси; Навички дружби: висловлення ідей, по ... Читати далі » |
У немовлячому віці важливий показник нормального розвитку дитини - комплекс пожвавлення. Комплекс пожвавлення - це стан дитини, який характерезується позитивним збудження, посмішкою при появі значимого дорослого. |
Поведінка дітей - це відображення їх внутрішнього емоційного стану. Це їх реакції на зовнішні обставини. Погана поведінка - це зовнішній прояв страждань дитини.
|
Корекційно-розвиткові програми, які мають гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України», перелічено в додатку 17 до наказу МОН від 26.07.2018 № 814. Усі 46 корекційно-розвиткових програм у переліку призначені для використання в 1−4-х класах спеціальних ЗЗСО для роботи з дітьми з: інтелектуальними порушеннями − ... Читати далі »
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 1253 |
|
Дата: 10.Січ.2020
| Коментарі (0)
|
Колектив інклюзивно-ресурсного центру щиро вітає усіх дітей та дорослих із прийдешнім Новим роком! Бажаємо усім діткам рости здоровими та розумними, бути енергійними та радувати батьків своїми успіхами! А дорослим - величезної наснаги, сил та натхнення у всіх починаннях. Нехай щастя і удача стануть вашими вірними супутниками, здоров’я буде міцним, а радісні події переслідуватимуть вас увесь рік. |
Часто люди плутають інклюзію з індивідуальним навчанням: із дитиною з інвалідністю проводять великий спектр активностей, але не залучають її до колективної роботи. У такому разі дитина залишається ізольованою, тому це не інклюзія. Інклюзія — це заглиблення дитини з певними особливостями у здоровий простір. Психологиня Оксана Соболь та дитяча авторка Олена Ольховська в межах 26 BookForum дискутували щодо методик навчання дітей з розладами аутис ... Читати далі » |