Характеристика – це результат продуманого систематичного спостереження протягом певного періоду. Вона не повинна бути поверхнева і написана поспіхом. Факти слід викладати послідовно і систематично. Треба уникати складних мовних зворотів, незрозумілих або неправильних термінів.

  1. Характеристика дитини дається на підставі її всебічного попереднього вивчення.
  2. Вивчення слід проводити в звичайних умовах виховання і навчання.
  3. Психолог і педагог складають кожен свою частину характеристики, проте відомості про дитину повинні доповнювати одне одному.
  4. При вивчення дитини важливо не тільки звертати увагу на прояв рис особистості, пізнавальної активності школяра, але й намагатися з’ясувати мотиви його поведінки і дій, причини його високого (достатнього, низького) рівня інтелектуального розвитку.
  5. Основою вивчення учнів є матеріали спостереження за поведінкою дитини в урочни ... Читати далі »
Категорія: діяльність центру | Переглядів: 388 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

Ваша дитина росте, але Ви почали помічати, що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих чи сусідів, зокрема:

  • дитина почала пізніше гулити, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;
  • до трь ... Читати далі »
Переглядів: 501 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

        Згідно чинного законодавства, батьки (або особи, які їх замінюють) є відповідальними за освіту дитини. Так, у Сімейному кодексі України (ст. 150, п.2) зазначається, що батьки зобов’язані «піклуватися про здоров'я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток» та «забезпечити здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, готувати її до самостійного життя» (ст. 150, п.3).

        У Законі України «Про освіту» вказано про відповідальність батьків за здобуття дітьми дошкільної освіти (ст. 11 п.3, ст. 55 пп.2, 4), а також про те, що батьки зобов’язані сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання, дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, створювати належні умови для розвитку їх природних задаткі ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 517 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

  1. Напередодні проведення комплексної оцінки проговоріть з дитиною інформацію про батьків (як звати тата, маму, де і ким працюють батьки, домашню адресу, де проживає дитина, тощо).
  2. В день проведення комплексної оцінки створіть у дитини позитивний настрій. Налаштуйте дошкільника на ігрову діяльність, а школяра – на спілкування з педагогами.
  3. ... Читати далі »
Категорія: діяльність центру | Переглядів: 385 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

Цією публікацією ми хочемо привернути увагу до проблеми ранньої діагностики порушень психофізичного розвитку дітей. Можливо, досвід батьків, які пройшли всі етапи прийняття своєї особливої дитини допоможе не втратити дорогоцінний час та уникнути типових помилок. Матеріал подаємо мовою оригіналу.

О стадиях принятия знают многие, многие из нас их уже прошли, а многие на каком то этапе.Цель данного поста, возможность кому-то помочь... ( во всяком случае рассчитываю на это) , кто то со мной будет не согласен.....кто-то поддержит. Но у каждого свой путь...
В посте указаны основные стадии ( из источника )+ как лично я проходила эти стадии.
На принятие всех стадий у меня ушло 3,5 года. У кого то период всех стадий длится гораздо меньше, у кого-то в разы больше.....

У каждого своя колокольня,со своим звоном.... Это мой опыт, моя жизнь и я описываю лично свои стадии принятия ( какими б ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 522 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

В Інклюзивно-ресурсному центрі на заняттях з психологом використовуються нетрадиційні методи малювання, а саме на фользі. Такий вид малювання дозволяє дитині розвивати уявлення, позбутися психологічних меж, страхів, розвиває дрібну моторику руки та гарантовано підіймає настрій.

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 461 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

Помилка № 1. Ігноруємо домашні завдання

Мовлення розвивається за принципом формування умовних рефлексів, тобто в результаті багаторазового повторення. Автоматизація поставленого звуку не виключення. Якщо не виконувати рекомендації логопеда, не тренуватися щодня удома, результат буде мінімальним.

Помилка № 2. Занадто швидкий темп мовлення

Дорослий повинен своїм прикладом демонструвати дитині прийнятний темп мовлення. При високій швидкості мовного потоку дитина не устигатиме контролювати органи артикуляції, тому на перших етапах закріплення звуків, слід контролювати і темп мови, і правильність вимови поставленого звуку.

Помилка № 3. Занадто складний мовний матеріал

Якщо дитина доки ще нечітко вимовляє звук ізольовано, то не варто пропонувати їй вимовляти скоромовки, вірші і тому подібне. Те ж саме відноситися і до сит ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 409 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)

МОН опублікував Наказ «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти».

    З метою забезпечення дітей з особливими освітніми потребами спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку, які дають змогу дитині опанувати освітню програму, Міністр освіти та науки Лілія Гриневич підписала документ, який передбачає повний список необхідного обладнання для закладів освіти з інклюзивними формами навчання, а саме обладнання загального корекційного призначення (комп’ютери та інша техніка), іграшки та різного роду ігрове обладнання, обладнання для розвитку дитини із сенсорним ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 360 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Тра.2019 | Коментарі (0)