10:57 AM
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ СТОСОВНО НЕОБХІДНОСТІ ЗВЕРНЕННЯ ДО ФАХІВЦІВ ІРЦ

Ваша дитина росте, але Ви почали помічати, що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих чи сусідів, зокрема:

  • дитина почала пізніше гулити, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;
  • до трьох років у дитини не з’явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;
  • з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;
  • дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам’ятовує вірші;
  • у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;
  • Ви бачите ці порушення, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі.

Якщо Ваша дитина навчається в школі:

  • у дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів;
  • педагоги скаржаться, що у дитини є труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність;
  • дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу;
  • дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить

 

Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів:

навчально-методичний посібник / За заг. ред. М.А. Порошенко та ін. – Київ : 2018.

Переглядів: 496 | Додав: irc-slavutich | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar