Арт-терапія (лат. ars - мистецтво, грец. Therapeia - лікування) являє собою методику лікування за допомогою художньої творчості. Арт-терапія сьогодні вважається одним з найбільш м'яких, але ефективних методів, що використовуються в роботі психологами і психотерапевтами.

Пояснювальна записка

Серед сучасних можливостей подальшого удосконалення реабілітаційних технологій належна увага надається арт-терапії. Арт-терапія – це лікування за допомогою залучення дитини до мистецтв. При цьому дитина навчається спілкуватися з навколишнім світом на рівні екосистеми, використовуючи образотворчі, рухові та звукові засоби. Вона дає змогу самостійно висловлювати свої почуття, потреби та м ... Читати далі »

Переглядів: 2020 | Додав: irc-slavutich | Дата: 30.Січ.2019 | Коментарі (0)

У межах нашого спеціального розділу про інклюзію http://nus.org.ua/tags/129/ (за підтримки МФ “Відродження”) відповідаємо на запитання читачів.

Ця добірка стосується різноманітних тем щодо інклюзивного навчання. Вона стане в пригоді як тим, хто вже працюють в інклюзивних класах, так і тим, хто планує.

... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 639 | Додав: irc-slavutich | Дата: 30.Січ.2019 | Коментарі (0)

Безкоштовний «Онлайн-курс для вчителів початкової школи». Реєструйтеся за посиланням: //ed-era.com/nus

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 422 | Додав: irc-slavutich | Дата: 30.Січ.2019 | Коментарі (0)

Як тактовно та доступно пояснити дитині існування відмінностей між людьми та навчити її толерантності?

В умовах активного впровадження інклюзивної освіти в Україні дуже важливо вчасно і правильно ознайомити суспільство з темою інвалідності, яка є досить широкою і включає в себе безліч аспектів – як соціальних, так і культурних. На сьогодні майже в кожному українському освітньому закладі навчається дитина з інвалідністю. Колективне та індивідуальне ставлення до неї залежить від коректної поведінки вчителя і учнів, які, своєю чергою, переймають погляди власн ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 662 | Додав: irc-slavutich | Дата: 30.Січ.2019 | Коментарі (0)

Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма.

Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку.

Вправи рекомендують поступово ускладнювати:

  • прискорювати темп
  • виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю)
  • підключати рухи очей і язика до рухів рук
  • підключати дихальні вправи і метод візуалізації.

... Читати далі »

Переглядів: 1425 | Додав: irc-slavutich | Дата: 30.Січ.2019 | Коментарі (0)