Створення в Україні дружнього до аутизму середовища - одне з головних завдань марафону AUTІSM FRIENDLY SPACE (AFS). До марафону AUTISM FRIENDLY SPACE долучились відомі українські артисти: Єген Хмара, Марта Адамчук, М'ята, Артем Гагарін, Andris Kapins, NIKITA LOMAKIN та знялись у соціальному ролику на підтримку людей з аутизмом, звернувшись до громадськості та закликавши до толерантності.
Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 289 | Додав: irc-slavutich | Дата: 31.Бер.2020 | Коментарі (0)

Рух пальців і кистей рук дитини мають на її розвиток особливий вплив. Фахівці стверджують, що ігри за участю рук і пальців сприяють гармоній­ному розвитку тіла і розуму, підтримують у належному стані мозкові системи.
Японський лікар Намікосі Токудзіро ство­рив методику оздоровчого впливу на руки. Він стверджував, що пальці мають велику кіль­кість рецепторів, які надсилають імпульси до центральної нервової системи людини. На ки­стях рук є чимало акупунктурних точок, масажуючи які можна впливати на внутрішні орга­ни, що рефлекторно з ними поєднані.

... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 576 | Додав: irc-slavutich | Дата: 30.Бер.2020 | Коментарі (0)

Яка роль батьків у складі команди психолого-педагогічного супроводу.

Ефективність роботи команди психолого-педагогічного супроводу та успішність розвитку дитини із особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від порозуміння між членами команди та зосередження на загальній меті. Б ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 527 | Додав: irc-slavutich | Дата: 30.Бер.2020 | Коментарі (0)

Дієві практичні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади.
В умовах переходу закладів освіти на інклюзивну форму навчання практично кожен садочок, школа приймає в свою родину дітей, які мають аутичні форми порушень. Досить часто особлива дитина має потенціальні можливості для адаптації в соціумі.

Педагогу важливо розуміти, з якими особливостями дитини доведеться зустрітися та як організувати взаємодію з особливим вихованцем, учне ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 284 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Бер.2020 | Коментарі (0)

Жодних особливих дітей, аутистів і інвалідів! Як не розгубитися і говорити коректно про і до людей з інвалідністю?

Найперше – потрібно забути слово “інвалід”. Два роки тому його прибрали з усіх законів України і замінили на “людина з інвалідністю”. Акцентувати потрібно насамперед на людині, а не на її інвалідності. Тому правильно казати “людина/дитина з…”. Наприклад, “дитина з ДЦП” (не децепешник), “дитина з розладами аутистичного спектру” (не аутист“; дитина за аутизмом – теж коректно, говорять про спектр, бо аутизм не буває однаковим), “дитина з епілепсією” (не епіл ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 303 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Бер.2020 | Коментарі (0)

ЗАГАЛЬНІ ТЕЗИ

1. Зараз діти, так само як і ми, перебувають у напрузі. Вони відчувають загальну тривогу від невизначеності, від напруги батьків, від зміни звичного режиму та обмежень. До цього додаються хвилювання про ДПА/ЗНО – поки немає розуміння щодо цього питання, від цього напруга посилюється. Тобто, зараз діти, особливо старші, потребують батьківської підтримки, вони очікують від батьків пс ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 278 | Додав: irc-slavutich | Дата: 23.Бер.2020 | Коментарі (0)

21 березня – день людей з синдромом Дауна та день різних шкарпеток. Цьогоріч він проходить під хештегом #шкарпетуйся.

Люди в цей день вдягають різні шкарпетки, що символізує непарність хромосом, які є причиною синдрома Дауна.

Цей синдром повен міфів, які варто розвіяти. Для того, щоб діти, а потім і дорослі з синдромом Дауна почувал ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 359 | Додав: irc-slavutich | Дата: 21.Бер.2020 | Коментарі (0)

1. Зоровий контакт
Досить часто дитина занурена в гру. В цей же час хтось із батьків просить його щось зробити. Дорослий впевнений, що малюк його чує. Однак дитина якщо і чула щось, то не надала особливого значення (адже гра куди цікавіша), і продовжує далі займатися своїми справами. Тоді дорослому доводиться повторювати знову і знову, переходити на крик, щоб малюк нарешті «зволив» відволіктися і вислухав. Все просто, бо така ситуацыя виникаэ тому тому, що не був налагоджений зоровий контакт між дитиною і батьком. Тому для початку переконайтеся, що дити ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 487 | Додав: irc-slavutich | Дата: 17.Лют.2020 | Коментарі (0)

Основні навички: слідування вказівкам, використання манер, позитивне ставлення, співпраця з оточуючими, хороша гігієна, ввічливі слова, черговість, привітання, чекання та терпіння, хороший спорт, слухання інших, розуміння особистого простору;

Академічні навички: проявляти увагу, самостійно починати завдання, пишатися роботою, брати участь, просити про допомогу, співпрацювати та співпрацювати, приймати критику, самозахищатись, залишатися організованими, наполегливо ставитись до викликів, уникати та ігнорувати відволікання, представляти та виступати перед іншими;

Навички бесіди: знайомства та привітання, розпочинаючи розмову, висловлюючи ідеї та почуття, дарувати компліменти, використовуючи навички активного слухання, проявляючи інтерес до інших, помічаючи чужі соціальні підказки, думати перед тим, як говорити, залишатися на темі, знаходити подібні інтереси;

Навички дружби: висловлення ідей, по ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 671 | Додав: irc-slavutich | Дата: 17.Лют.2020 | Коментарі (0)

У немовлячому віці важливий показник нормального розвитку дитини - комплекс пожвавлення. Комплекс пожвавлення - це стан дитини, який характерезується позитивним збудження, посмішкою при появі значимого дорослого.

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 334 | Додав: irc-slavutich | Дата: 27.Січ.2020 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 »