1. Зоровий контакт
Досить часто дитина занурена в гру. В цей же час хтось із батьків просить його щось зробити. Дорослий впевнений, що малюк його чує. Однак дитина якщо і чула щось, то не надала особливого значення (адже гра куди цікавіша), і продовжує далі займатися своїми справами. Тоді дорослому доводиться повторювати знову і знову, переходити на крик, щоб малюк нарешті «зволив» відволіктися і вислухав. Все просто, бо така ситуацыя виникаэ тому тому, що не був налагоджений зоровий контакт між дитиною і батьком. Тому для початку переконайтеся, що дити ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 487 | Додав: irc-slavutich | Дата: 17.Лют.2020 | Коментарі (0)

Основні навички: слідування вказівкам, використання манер, позитивне ставлення, співпраця з оточуючими, хороша гігієна, ввічливі слова, черговість, привітання, чекання та терпіння, хороший спорт, слухання інших, розуміння особистого простору;

Академічні навички: проявляти увагу, самостійно починати завдання, пишатися роботою, брати участь, просити про допомогу, співпрацювати та співпрацювати, приймати критику, самозахищатись, залишатися організованими, наполегливо ставитись до викликів, уникати та ігнорувати відволікання, представляти та виступати перед іншими;

Навички бесіди: знайомства та привітання, розпочинаючи розмову, висловлюючи ідеї та почуття, дарувати компліменти, використовуючи навички активного слухання, проявляючи інтерес до інших, помічаючи чужі соціальні підказки, думати перед тим, як говорити, залишатися на темі, знаходити подібні інтереси;

Навички дружби: висловлення ідей, по ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 671 | Додав: irc-slavutich | Дата: 17.Лют.2020 | Коментарі (0)