3 квітня 2018 року фахівці «Інклюзивно-ресурсного центру» міста Славутича, в особах директора Дударенко Д.К. та практичного психолога Хмелинської А.В., взяли участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції на тему: "Проблеми навчання, виховання та корекції розвитку дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями в інклюзивних закладах освіти", що відбулась на факультеті корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.
На пленарному засіданні слово мали відомі викладачі вищих навчальних закладів, запрошені гості з інших міст України, представники МОН України та депутатського корпусу.
Та хотілося б зазначити про найбільш яскраві та цікаві виступи:
СИНЬОВ Віктор Миколайович – доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України, декан ФКПП НПУ імені М.П. Драгоманова, Президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів України».
Виступ стосувався визначення поняття «вчитель-дефектолог», якостей притаманних людині даної професії. За словами Віктора Миколайовича необхідно замінити некоректний термін «дефектологія» на «психо-корекційна педагогіка».
МІРОШНИЧЕНКО Юрій Романович - народний депутат України, доктор юридичних наук, ініціатор створення відкритої національної платформи «Україна дружня до аутизму».
Юрій Романович підняв питання підтримки сімей дітей аутистів, дійсність системи Міністерства освіти і науки України, потреби у створенні платформи для навчання тьюторів і асистентів у системі освіти.
САМСОНОВА Лариса Станіславівна – генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН України.
Лариса Станіславівна у своєму виступі розповіла присутнім про створення Інклюзивно-ресурсних центрів, пояснила про основну діяльність Центрів. Зазначила, що протягом 2018 року МОН України планує закупити для Інклюзивно-ресурсних центрів методики для визначення рівня IQ та провести навчання двох представників ІРЦ, що значно полегшить проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та, в кінцевому результаті, визначення навчальної програми.
Після закінчення пленарного засідання учасникам конференції було запропоновано обрати одну з чотирьох секцій, за темами, що найбільш цікавлять. В секціях можна було прослухати доповіді заявлених учасників, та прийняти участь в майстер-класі.
Секція №1 «Прикладні аспекти навчання та розвитку дітей в інклюзивному середовищі»;
Секція №2 «Особливості навчання, виховання та корекції порушень у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального та інклюзивного навчання».
Секція №3 «Психолого-педагогічна корекція аутистичних порушень у дітей та підлітків».
Секція №4 «Клініко-психологічна діагностика та психокорекція інтелектуальних та аутистичних порушень».
По закінченню конференції слухачам було вручено сертифікати учасника ІІ міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми навчання, виховання та корекції розвитку дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями в інклюзивних закладах освіти" за підписом академіка Синьова В.М.
|