В рамках проведення заходів з ознайомлення дітей з поняттям «Інклюзія», 26.02.2019 року працівниками комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» було проведено зустріч з учнями 2-Б класу Славутицької загальноосвітньої школи №4, під класним керівництвом Сударикової Ганни Петрівни.
Педагоги Центру з хвилюванням чекали на зустріч з маленькими гостями. Нашою метою було познайомити дітей з роботою ІРЦ:
- спробувати в зрозумілій формі відповісти дітям на питання: «Для чого створений?», «Для кого працює?», «Хто працює?», тощо;
- дати можливість «протестувати» корекційно-реабілітаційне обладнання;
- визначити для дітей поняття «особливі діти», чим можуть різнитись люди, які вади бувають присутні у людей з особливими потребами та, звичайно-ж, нагадати про толерантність.
Спочатку ми запросили клас до перегляду мультфільму від компанії Піксар «Пташки».
Мульт несе в собі частинку філософії інклюзії, завдяки чому перегляд набув форми дискусії. Переглядаючи мультфільм діти обговорювали ситуативні уривки, сміялися, передбачали сюжет, педагоги разом з дітьми спробували окреслити поняття «особливі потреби», що на нашу думку цілком вдалося.

Після перегляду вчителі-логопеди Шикун Тетяна Володимирівна і Лазаренко Олена Іванівна ознайомили дітей з особливостями логопедичної роботи. Діти вправно виконували: артикуляційні вправи за показом педагогів, пальчикові вправи «кішка-мишка» та вправи на відчуття ритму.

Далі дітей чекала рухлива розвага в холі Центру, вони із захопленням по-черзі проходили маршрут і таким чином ділилися на три групи. Після чого кожна з груп дітей в супроводі педагога відправилась в кабінети фахівців центру.

Локацій було три: кабінет практичного психолога, вчителя-дефектолога та кабінет лікувальної фізкультури. В кожному із кабінетів на дітей чекала своя програма розваг. Наприклад:
Практичний психолог Хмелинська Анастасія Валеріївна спочатку показала як вітаються перед заняттям дітки з особливими освітніми потребами, які відвідують індивідуальні корекційно-розвиткові заняття в ІРЦ, потім запропонувала дітям зобразити свій настрій за допомогою пісочної анімації, і в решті-решт, діти змогли стати учасниками справжнього морського бою на інтерактивній підлозі.

Вчитель-дефектолог Григоращенко Світлана Валеріївна підготувала для своїх гостей ряд логічних задач, з якими діти справилися на відмінно, за що кожен з них отримав «орден Піна» - жетон з малюнком.

В кабінеті ЛФК на дітей чекало спортивне обладнання. Діти з радістю виконували завдання і використовували спортивний потенціал за призначенням.

Екскурсія була закінчена після того, як всі три групи дітей відвідали кожен з кабінетів фахівців Центру. Діти отримали задоволення, а ми за свою роботу отримали щире «ДЯКУЄМ». |