2:34 PM МОНІТОРИНГ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ООП ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
МОНІТОРИНГ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ООП ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ Діти відвідують заклади освіти для навчання. Результати навчання - знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів. Що допоможе відстежити ці результати? Моніторинг – спеціально організований, постійний, цільовий контроль і діагностика, що відбуваються на базі систематизації чинних джерел інформації, спеціально організованих досліджень та вимірювань з метою зіставлення реального стану з очікуваними результатами та відстеженнями ходу будь-яких процесів за чітко визначеним показником. |
|
Всього коментарів: 0 | |