10. 06.2019– 14.06.2019 року  Хмелинська Анастасія Валеріївна практичний психолог  Інклюзивно - ресурсного центру Славутицької міської ради ,пройшла перший етап навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів по використанню сучасних психодіагностичних методик для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Навчання фахівців проходило на базі Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Для вивчення сучасних міжнародн ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 434 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

Які документи треба для зарахування дитини з особливими освітніми потребами в дитсадок, як має проходити навчання та скільки таких дітей може бути в одній групі – Уряд затвердив правила організації інклюзії в дошкіллі. Відповідний порядок набув чинності та опублікований на сайті Кабміну сьогодні, 24 червня 2019 року.

«Відтепер діти з особливими освітніми потребами мають ще більше можливостей для соціалізації у суспільстві – почали діяти чіткі правила, за якими мають створюватися і працювати інклюзивні групи в дитсадках. Під цю зміну держава також передбачил ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 409 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

 

Запитання щодо документації асистента вчителя в інклюзивному класі одне з найпоширеніших та мало унормоване в українському законодавстві. На сьогодні немає чітко затвердженого переліку обов’язкових документів для асистента вчителя. Чому так? Відповіді можна знайти в наказі МОН від 25 червня 2018 №676 року “Про затвердження інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти”. ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 1199 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)

Теоретичний та практичний досвід педагогів, що допоможе успішно працювати з дітьми з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта передбачає створення рівних умов для навчання і соціалізації кожної дитини. Але організація такої роботи вимагає від педагога ґрунтовних теоретичних знань і володіння дієвими практичними прийомами.

Саме для того, щоб допомогти всім, хто працює (чи незабаром працюватиме) з дітьми з інвалідністю, ми підготувати велику добірку корисних матеріалів із Бібліотеки «На Урок». А щоб дізнатися ще більше та поспілкуватися зі справжніми професіоналами, заві ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 1910 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Чер.2019 | Коментарі (0)