Коли в родині з’являється маленька дитина, життя цієї родини повністю змінюється. Закохані стають татом та мамою. Їхні батьки – бабусями та дідусями. І кожен намагається довести власну експертність та правильність виключно своєї думки щодо “покоління, що підростає”. Але бувають моменти, коли щось іде не за планом, і тоді насправді настає час звертатися до справжніх фахівців.

Як же не втратити час? Як не проґавити мить, коли вже “на часі”? З чим порівнювати й куди бігти? Саме про це ми й поговоримо в нашому матеріалі.

... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 585 | Додав: irc-slavutich | Дата: 25.Чер.2021 | Коментарі (0)

Там, на самому початку, коли говорять про діагноз, ти просто руйнуєшся. Не знаю, як ви, але я виходила вечорами з будинку просто на вулицю й ридала щовечора. Це в мене був ритуал. Удома не могла, діти…, (син) відразу брав всі мої емоції. Я ридаю – він теж. Я злюся – він теж. Я усміхаюся – він теж.

Для того, щоби почати вилазити з ями “яка я нещасна” і “Боже, як моїй дитині погано”, знад ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 259 | Додав: irc-slavutich | Дата: 24.Чер.2021 | Коментарі (0)

   

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 370 | Додав: irc-slavutich | Дата: 12.Кві.2021 | Коментарі (0)

 

Іноді люди з аутизмом відчувають нервовий зрив. Через стрес вони закриваються в собі або, ще складніше – стають роздратовані. Що робити, якщо ви опинилися поряд? Ось приклад дій, які можуть допомогти людині.  

Дії:

  1. Якщо ви знайомі з людиною з аутизмом або її родичем, заздалегідь дізнайтеся, що може ії заспокоїти, а які речі викликати сильний стрес. Уникайте цих речей та дій. Використовуйте те, що може переключити. чи заспокоїти людину, наприклад візуальні підказки. 
  2. Заспокойтеся самі та не панікуйте. 
  3. Якщо людина вміє говорити, чітким спокійним голосом запитайте її, що з нею не так? Які в неї проблеми? Не наполягайте на відповіді!& ... Читати далі »
Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 354 | Додав: irc-slavutich | Дата: 06.Кві.2021 | Коментарі (0)

Крім соціалізації найбільш часта тема при обговоренні аутизму – це самостимулююча поведінка або “стиммінг”. Для тих, хто не знає, стиммінгом називають явно не функціональні, повторювані рухи, а саме розгойдування взад і вперед, накручування на пальці і смикання себе за волосся, погойдування з боку в бік, кружляння на одному місці, швидка ходьба туди-сюди, тряска кистями рук або розчісування шкіри, стрибання при ходьбі.

Всі люди “стимлять” час від часу. Наприклад, коли людям нудно. Різниця між нормальним стиммінгом і стиммінгом при аутизмі полягає тільки в ступені і частоті. Аутична людина б ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 738 | Додав: irc-slavutich | Дата: 02.Кві.2021 | Коментарі (0)

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників:

вчителя-логопеда, ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 285 | Додав: irc-slavutich | Дата: 12.Бер.2021 | Коментарі (0)

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників:

вчителя-логопеда, ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 280 | Додав: irc-slavutich | Дата: 12.Січ.2021 | Коментарі (0)

Що робити, якщо дитина не говорить

 Батьки та рідні з величезним нетерпінням чекають моменту, коли малюк почне говорити, ловлять перші склади і слова, діляться такими новинами, записують перші  кумедні фрази. Але це не у всіх родинах стається в один і той самий час. І рідні дуже хвилюються: може, з малюком щось не так? Може, йому треба допомога?

Батьки часто звертаються до педіатра з питаннями про те, що дитині вже рік (півтора, два), а вона не говорить чи говорить мало. І тут важливо розуміти, що це комплексна проблема. Розкажу, на що звертає увагу педіатр та коли порекомендує консультацію невролога або психолога чи логопеда. У деяких випадках може знадобитися психіатр.

1. Вік дитини

У рік дитина говорить приблиз ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 503 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Жов.2020 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки України розробило методичні рекомендації щодо функцій та обов'язків асистента вчителя та асистента учня (дитини), які виконують різні функції та мають різні обов’язки. Рекомендації оприлюднено на сайті МОН.  

На підставі заяви батьків дитини з ООП у школі в обов’язковому порядку утворюються  інклюзивні класи, в яких разом з іншими учнями навчаються одна, дві або три дитини з ООП. Для роботи в такому класі в штат школи вводиться асистент вчителя.  

Асис ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 261 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Жов.2020 | Коментарі (0)

Індивідуальне навчання – одна з форм, за якою можна отримувати загальну середню освіту. У цьому матеріалі спеціалісти МОН відповідають на найпоширеніші запитання батьків про те, як саме організувати таке навчання для дитини, які це дає можливості та на що мають право батьки та діти.

Екстернат і освіта вдома – це індивідуальна форма? ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 330 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Жов.2020 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 18 19 »