В пріоритеті більшості сучасних батьків – всебічний розвиток їх дітей. При цьому частіше за все фокус зміщується на інтелектуальний розвиток. Насправді всебічно розвинений інтелект не можливий без творчого розвитку. Один із найважливіших навиків на сьогодні є креативність. І це стосується будь-якої діяльності.

Творчий розвиток дитини має дуже важливе значення. Малювання піском – є однією із форм роботи арт-терапії. Існує безліч незвичних способів і технік малювання, але саме малювання піском зачаровує і дарує атмосферу дивовижного. Пісок – матеріал, який притягує до себе. Його сипучість привертає увагу як дітей, так і дорослих.

На заняттях з пісочної анімації розвивається дрібна моторика рук, творча уява, координація. Відбувається розвиток обох півкуль мозку: як правого — яке відповідає за творч ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 706 | Додав: irc-slavutich | Дата: 30.Жов.2018 | Коментарі (0)

Король Великобританії, Канади, Австралії та Південної Африки Георг VI, який страждав на заїкання, визнав важливість мовної терапії для лікування заїкання ще на початку 20-го століття.
Всесвітній день людей з вадами мовлення почав проводитися щорічно 22 жовтня за ініціативою фахівців з дослідження патологій мови з Канади (Canadian Association of Speech-Language Pathologists and Audiologists - CASLPA).

Заїкання - є значним порушенням мови і характеризується частим повторенням або пролонгацією звуків, складів, слів, частими зупинками або нерішучістю в промові, що розриває її ритмічне протягом. За статистикою близько 3 млн. Людей по всьому світу мають подібні проблеми. Причини виникнення заїкання досі точно не встановлені.

Існує ряд способів вилікувати заїкання, серед яких логопедичні, психологічні, психотерапевтич ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 282 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Жов.2018 | Коментарі (0)

            Інклюзивне навчання – красива назва, де всі учні                                                                                                                    ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 1268 | Додав: irc-slavutich | Дата: 18.Жов.2018 | Коментарі (0)

Булінг – це відносно новий термін для пересічного громадянина, зміст якого кожен із нас не просто знає, а в більшості випадків стикався з цим явищем у дитинстві. Під терміном "булінг", пояснюють в Біляївському районному центру соціальних служб для сім'ї, молоді та дітей,  – це агресивна поведінка щодо окремої особи або групи, з метою приниження, домінування, фізичного чи психологічного самоствердження.

Булінг може проявлятись у вигляді психологічного тиску (образи, приниження, погрози, ігнорування тощо) та фізичних знущань (удари, поштовхи, принизливий фізичний контакт, побиття та інше). Не рідко фізичний і психологічний тиск об’єднуються.

Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Всі вони переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки з людьми, мають проблеми психо-емоційного ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 917 | Додав: irc-slavutich | Дата: 11.Жов.2018 | Коментарі (1)

  1. Напередодні проведення комплексної оцінки проговоріть з дитиною інформацію про батьків (як звати тата, маму, де і ким працюють батьки, домашню адресу, де проживає дитина, тощо).
  2. В день проведення комплексної оцінки створіть у дитини позитивний настрій. Налаштуйте дошкільника на ігрову діяльність, а школяра – на спілкування з педагогами.
  3. ... Читати далі »
Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 587 | Додав: irc-slavutich | Дата: 11.Жов.2018 | Коментарі (0)

А що з домашньою роботою?
Або чи повинні діти з аутизмом бути звільнені від виконання домашнього завдання?
Для багатьох дітей з аутизмом, їх сімей та вчителів основним джерелом страждання є виконання домашнього завдання, навіть на задовільному рівні.

Чому діти, що належать до цієї групи мають такі емоційні реакції на саму думку про початок виконання їх домашньої роботи і складнощі з завершенням поставленої задачі? Можуть бути два пояснення.
Перше засноване на рівні стресу та розумової втоми під час перебування в школі, а друге залежить від їх профілю когнітивних навичок.

Стрес, викликаний перебуванням у школі

Дитина з аутизмом, ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 429 | Додав: irc-slavutich | Дата: 09.Жов.2018 | Коментарі (1)

Характеристика – це результат продуманого систематичного спостереження протягом певного періоду. Вона не повинна бути поверхнева і написана поспіхом. Факти слід викладати послідовно і систематично. Треба уникати складних мовних зворотів, незрозумілих або неправильних термінів.

 

  1. Характеристика дитини дається на підставі її всебічного попереднього вивчення.
  2. Вивчення слід проводити в звичайних умовах виховання і навчання.
  3. Психолог і педагог складають кожен свою частину характеристики, проте відомості про дитину повинні доповнювати одне одному.
  4. При вивчення дитини важливо не тільки звертати увагу на прояв рис особистості, ... Читати далі »
Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 526 | Додав: irc-slavutich | Дата: 03.Жов.2018 | Коментарі (0)

Питання, як правильно тримати ручку при письмі, зазвичай виникає перед батьками, коли дитині виповнюється 5 або 6 років. Але фахівці переконані, що приступати до навчання потрібно набагато раніше, щоб першокласнику не довелося переучуватися в авральному режимі.

... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 8373 | Додав: irc-slavutich | Дата: 29.Вер.2018 | Коментарі (0)

     Дбайливих батьків турбує питання: "Що ж робити влітку, коли на час відпустки припиняються зайняття з логопедом"? Проте і влітку, під час відпустки, не слід забувати про мовні проблеми дітей. Важливо пам'ятати, що сформовані впродовж навчального року навички (вироблені артикуляційні уклади, поставлені звуки, вивчені вірші, чистомовки, скоромовки, пальчикові і дихальні ігри) за літній період можуть як закріпитися і увійти до звичного стереотипу, так і загубитися.

... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 695 | Додав: irc-slavutich | Дата: 27.Тра.2018 | Коментарі (0)

Спілкування - це не просто слова, які йдуть у порожнечу. Це розвиток дітей, отримання нової інформації, навчання ... Дорослішання дитини відбувається в оточенні багатьох тисяч слів, і (тільки уявіть!) Кожне з них залишає глибокий слід в дитячій психіці.

У дітей починають формуватись ідеї та уявлення про себе на підставі того, як їхні батьки та дорослі, які їх оточують, спілкуються з ними. При ефективному спілкуванні дорослі засвідчують свою повагу дітям. Ті, у свою чергу, відчувають, що їх чують і розуміють, унаслідок чого самооцінка дітей підвищується. З іншого боку, неефективне й негативне спілкування між батьками й дітьми змушує їх повірити в те, що їх самих та їхні інтереси ігнорують, їх не почули або не зрозуміли.

Що таке слова? Одяг наших думок ... І, подібно тканини, слова можуть бути чистими, світлими, приємними, а можуть колоти, здавлювати і поранити. Тому нескладно вивести пряму залежність між психологічним станом дитини і світом слів, в якому він перебуває ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 463 | Додав: irc-slavutich | Дата: 21.Тра.2018 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 14 15 16 17 18 19 »