В пріоритеті більшості сучасних батьків – всебічний розвиток їх дітей. При цьому частіше за все фокус зміщується на інтелектуальний розвиток. Насправді всебічно розвинений інтелект не можливий без творчого розвитку. Один із найважливіших навиків на сьогодні є креативність. І це стосується будь-якої діяльності. Творчий розвиток дитини має дуже важливе значення. Малювання піском – є однією із форм роботи арт-терапії. Існує безліч незвичних способів і технік малювання, але саме малювання піском зачаровує і дарує атмосферу дивовижного. Пісок – матеріал, який притягує до себе. Його сипучість привертає увагу як дітей, так і дорослих. На заняттях з пісочної анімації розвивається дрібна моторика рук, творча уява, координація. Відбувається розвиток обох півкуль мозку: як правого — яке відповідає за творч ... Читати далі » |
Король Великобританії, Канади, Австралії та Південної Африки Георг VI, який страждав на заїкання, визнав важливість мовної терапії для лікування заїкання ще на початку 20-го століття. Заїкання - є значним порушенням мови і характеризується частим повторенням або пролонгацією звуків, складів, слів, частими зупинками або нерішучістю в промові, що розриває її ритмічне протягом. За статистикою близько 3 млн. Людей по всьому світу мають подібні проблеми. Причини виникнення заїкання досі точно не встановлені. Існує ряд способів вилікувати заїкання, серед яких логопедичні, психологічні, психотерапевтич ... Читати далі » |
Інклюзивне навчання – красива назва, де всі учні ... Читати далі » |
Булінг – це відносно новий термін для пересічного громадянина, зміст якого кожен із нас не просто знає, а в більшості випадків стикався з цим явищем у дитинстві. Під терміном "булінг", пояснюють в Біляївському районному центру соціальних служб для сім'ї, молоді та дітей, – це агресивна поведінка щодо окремої особи або групи, з метою приниження, домінування, фізичного чи психологічного самоствердження. Булінг може проявлятись у вигляді психологічного тиску (образи, приниження, погрози, ігнорування тощо) та фізичних знущань (удари, поштовхи, принизливий фізичний контакт, побиття та інше). Не рідко фізичний і психологічний тиск об’єднуються. Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Всі вони переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки з людьми, мають проблеми психо-емоційного ... Читати далі » |
|
А що з домашньою роботою? Чому діти, що належать до цієї групи мають такі емоційні реакції на саму думку про початок виконання їх домашньої роботи і складнощі з завершенням поставленої задачі? Можуть бути два пояснення. Стрес, викликаний перебуванням у школі Дитина з аутизмом, ... Читати далі » |
Характеристика – це результат продуманого систематичного спостереження протягом певного періоду. Вона не повинна бути поверхнева і написана поспіхом. Факти слід викладати послідовно і систематично. Треба уникати складних мовних зворотів, незрозумілих або неправильних термінів.
|
Питання, як правильно тримати ручку при письмі, зазвичай виникає перед батьками, коли дитині виповнюється 5 або 6 років. Але фахівці переконані, що приступати до навчання потрібно набагато раніше, щоб першокласнику не довелося переучуватися в авральному режимі. ... Читати далі » |
Дбайливих батьків турбує питання: "Що ж робити влітку, коли на час відпустки припиняються зайняття з логопедом"? Проте і влітку, під час відпустки, не слід забувати про мовні проблеми дітей. Важливо пам'ятати, що сформовані впродовж навчального року навички (вироблені артикуляційні уклади, поставлені звуки, вивчені вірші, чистомовки, скоромовки, пальчикові і дихальні ігри) за літній період можуть як закріпитися і увійти до звичного стереотипу, так і загубитися. ... Читати далі » |
Спілкування - це не просто слова, які йдуть у порожнечу. Це розвиток дітей, отримання нової інформації, навчання ... Дорослішання дитини відбувається в оточенні багатьох тисяч слів, і (тільки уявіть!) Кожне з них залишає глибокий слід в дитячій психіці. У дітей починають формуватись ідеї та уявлення про себе на підставі того, як їхні батьки та дорослі, які їх оточують, спілкуються з ними. При ефективному спілкуванні дорослі засвідчують свою повагу дітям. Ті, у свою чергу, відчувають, що їх чують і розуміють, унаслідок чого самооцінка дітей підвищується. З іншого боку, неефективне й негативне спілкування між батьками й дітьми змушує їх повірити в те, що їх самих та їхні інтереси ігнорують, їх не почули або не зрозуміли. Що таке слова? Одяг наших думок ... І, подібно тканини, слова можуть бути чистими, світлими, приємними, а можуть колоти, здавлювати і поранити. Тому нескладно вивести пряму залежність між психологічним станом дитини і світом слів, в якому він перебуває ... Читати далі » |