Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту, який передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітнього закладу. Інклюзивне навчання та виховання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у навчальних закладах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. Отримані знання і вміння дітей в соціумі допомагають дітям з особливими освітніми потребами цілковито адаптуватися в суспільстві, підготуватися до подолання неминучих життєвих труднощів, а, отже, реалізуватися в повній мірі як рівноправні і повно ... Читати далі » |
Посібник містить докладний та зрозумілий виклад особливостей упровадження інклюзивної освіти в новій українській школі. Схарактеризовано методи й засоби навчання в інклюзивному класі, наведено ігри та вправи, покликані допомогти «особливому» учневі пристосуватися до навчання у «звичайній» школі, а також поради педагогам щодо поводження з дитиною, яка має особливі потреби через стан свого здоров’я. Для педагогів та психологів закладів загальної середньої та дошкіл ... Читати далі »
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 661 |
|
Дата: 15.Січ.2019
| Коментарі (0)
|
Пропонуємо до перегляду фрагмент заняття:
В комунальній установі "Інклюзивно-ресурсний центр" Славутицької міської ради Київської області займаються дітки з різними особливостями розвитку: з порушеннями мовлення, з порушеннями слуху, з інтелектуальною недостатністю, з розладами аутистичного спектру, тощо.
... Читати далі » |
На завершення 2018 року Інклюзивно-ресурсний центр провів тренінг для мам "Вечір для себе", який відбувся 27 грудня. Учасниками стали 4 мами, практичний психолог Піщуліна Діна Вікторівна та директор центру Дударенко Дар'я Константинівна. Організатор заходу практичний психолог ІРЦ Хмелинська Анастасія Валеріївна проводила з учасниками вправи та техніки арт-терапевтичного напряму (лялькотерапії), завдання яких було сприяти особистісній рефлексії, знайти приховані ресурси, баланс між соціальними ролями " жінки-дружини-мами", навчитися знімати напруження та відокремлювати особисті кордони. |
|
Сьогодні процівники нашого Центру відвідали Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю "БлагоДар". В програмі Дня відкритих дверей відбувалася виставка – продаж робіт вихованців відділень трудової майстерні, де всі охочі могли придбати чудові вироби. 3 грудня у світі відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю, який проголошено Генеральною асамблеєю ООН у 1992 році. Це особливий день, який дає можливість світовій спільноті нагадати про необхідність приділити свою увагу і турботу тим, хто цього дуже чекає. За даними ООН, на сьогоднішній день населення світу становить понад 7 мільярдів людей і понад 1 мільярд людей, що відповідає 15 відсоткам населення світу, мают ... Читати далі » |
Всесвітній день дитини відзначається 20 листопада як день світового братерства і взаєморозуміння дітей, день підтримки діяльності, спрямованої на забезпечення благополуччя дітей в усьому світі. Саме у цей день – 20 листопада 1959 року Генеральна Асамблея прийняла Декларацію прав дитини, а 20 листопада 1989 року – Конвенцію про права дитини. З 1990 року у Всесвітній день дитини відзначається річниця прийняття цих основоположних документів у сфері захисту ... Читати далі » |
Вітаємо всіх колег з професійним святом! Бажаємо творчих успіхів та професійного зростання! |
Handgum (хендгам) - це не тільки забавна іграшка, але і дуже корисний предмет: - сприяє розвитку дрібної моторики пальців рук, розвитку мови і почерку, знімає агресію і роздратування, розвиває творче мислення, зміцнює кистьові м'язи рук, створює позитивно емоційний фон і є чудовим антистресором.   ... Читати далі » |
Щорічно, 13 листопада, за рішенням Всесвітньої організації охорони здоров’я у світі відзначають Міжнародний день сліпих. Дата цього дня вибрана не випадково, адже саме в цей день у 1745 році у Франції народився Валентин Гаюї — відомий педагог, який заснував у Парижі та Петербурзі декілька шкіл і підприємств для сліпих. До XVIII століття світ не знав навчальних закладів для сліпих. Валентин Гаюї вперше продемонстрував свій метод навчання сліпих, за допомогою придуманого ним шрифту. У 1784 році в Парижі без підтримки уряду та благодійних товариств, на свої власні кошти в своєму власному будинку він відкрив першу в світі школу для сліпих дітей під назвою «Майстерня трудящих сліпих». Першим учнем Валентина Гаюї був підібраний на церковній паперті хлопчик Франсуа де Лезюер. Потім в школу поступили ще 11 його безпритульних ... Читати далі » |