Про один з досвідів інклюзивного навчання 28-ма школа у Дніпрі офіційно вже 6 років інклюзивна. http://nus.org.ua/articles/pereboroty-strahy-yak-shkola-u-dnipri-shist-rokiv-pratsyuye-z-ditmy-z-autyzmom/Тут є чотири ресурсні кімнати, навчаються тринадцять дітей з ау ... Читати далі » |
"Науково-методичні засади створення моделі комплексної психолого-педагогічної та соціальної реабілітації й інтенрації дітей із загальними розладами розвитку (спектр аутизму)"
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 473 |
|
Дата: 31.Січ.2019
| Коментарі (0)
|
Арт-терапія (лат. ars - мистецтво, грец. Therapeia - лікування) являє собою методику лікування за допомогою художньої творчості. Арт-терапія сьогодні вважається одним з найбільш м'яких, але ефективних методів, що використовуються в роботі психологами і психотерапевтами. Пояснювальна записка Серед сучасних можливостей подальшого удосконалення реабілітаційних технологій належна увага надається арт-терапії. Арт-терапія – це лікування за допомогою залучення дитини до мистецтв. При цьому дитина навчається спілкуватися з навколишнім світом на рівні екосистеми, використовуючи образотворчі, рухові та звукові засоби. Вона дає змогу самостійно висловлювати свої почуття, потреби та м ... Читати далі » |
У межах нашого спеціального розділу про інклюзію http://nus.org.ua/tags/129/ (за підтримки МФ “Відродження”) відповідаємо на запитання читачів. Ця добірка стосується різноманітних тем щодо інклюзивного навчання. Вона стане в пригоді як тим, хто вже працюють в інклюзивних класах, так і тим, хто планує. ... Читати далі »
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 592 |
|
Дата: 30.Січ.2019
| Коментарі (0)
|
Безкоштовний «Онлайн-курс для вчителів початкової школи». Реєструйтеся за посиланням: //ed-era.com/nus
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 389 |
|
Дата: 30.Січ.2019
| Коментарі (0)
|
Як тактовно та доступно пояснити дитині існування відмінностей між людьми та навчити її толерантності? В умовах активного впровадження інклюзивної освіти в Україні дуже важливо вчасно і правильно ознайомити суспільство з темою інвалідності, яка є досить широкою і включає в себе безліч аспектів – як соціальних, так і культурних. На сьогодні майже в кожному українському освітньому закладі навчається дитина з інвалідністю. Колективне та індивідуальне ставлення до неї залежить від коректної поведінки вчителя і учнів, які, своєю чергою, переймають погляди власн ... Читати далі » |
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати:
... Читати далі » |
|
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 1055 |
|
Дата: 28.Січ.2019
| Коментарі (0)
|
На сайті Міністерства освіти та науки України опубліковано лист з наказом, який регулює діяльність інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти, а саме надається зразок індивідуальної програми розвитку (ІПР) та інструментально-методичні рекомендації. В листі ви зрозумієте процес, за яким дитину приймають до дитячого садочка, які документи потрібні, які розділи рекомендують в ІПР, хто відповідає за виконання ІПР та інші важливі моменти. Документ складається з листа та двох додатків.
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 827 |
|
Дата: 28.Січ.2019
| Коментарі (0)
|