В рамках проведення заходів з ознайомлення дітей з поняттям «Інклюзія», 26.02.2019 року працівниками комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» було проведено зустріч з учнями 2-Б класу Славутицької загальноосвітньої школи №4, під класним керівництвом Сударикової Ганни Петрівни.

Педагоги Центру з хвилюванням чекали на зустріч з маленькими гостями. Нашою метою було познайомити дітей з роботою ІРЦ:

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 753 | Додав: irc-slavutich | Дата: 26.Лют.2019 | Коментарі (0)

До святкування 30-го Дня народження дошкільного навчального закладу №4 "Марите" завітали гості з Латвії - колеги-педагоги з міста побратима Айзкраукле. В рамках розважальної програми гостям було організовано екскурсію освітніми закладами міста Славутича. Гостей цікавила робота з дошкільниками, як звичайна навчально-виховна форма, так і спеціалізована. Тому гості відвідали дошкільний навчальний заклад "Центр розвитку дитини", дошкільний навчальний заклад №8 "Теремок", дошкільний навчальний заклад №6 "Крунк", в маршрут війшла і комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр". Ми раді були ознайомити Латвійських гостей зі специфікою роботи установи, представит ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 517 | Додав: irc-slavutich | Дата: 25.Лют.2019 | Коментарі (1)

 Загальна інформація та рекомендації  щодо подолання гіперлексії - гіпертрофованій здатності до розвитку навичок читання, яка часто зустрічається у дітей з РАС

 Багато хто думає, що вчитель-   логопед працює тільки з   порушеннями усного мовлення   (правильною звуковимовою,     формуванням граматичної системи   мовлення, розвитком зв’язного мовлення, тощо). Проте, важл ... Читати далі »

Категорія: Вчитель-логопед | Переглядів: 1119 | Додав: irc-slavutich | Дата: 18.Лют.2019 | Коментарі (0)

Добірка змістовних мультфільмів про події з життя тих, хто відрізняється від більшості у спільноті, їхній емоційний стан та способи вирішення конфліктних ситуацій.

Чому одні нетерпимі до інших? Чому той, хто відрізняється від оточуючих, частіше залишається на самоті та стає об'єктом насмішок, а іноді – й проявів колективного цькування? В українському суспільстві зараз багато говорять про толерантність. Водночас найпоширенішими проблемами у колективах є булінг та мобінг. Чи можна запобігти виникненню цих явищ?

За даними численних досліджень, на вміння знаходити спільну мову з оточуючими впливає розвинутість емоційного інтелекту і, зокрема, емпатії – здатності розуміти емоційні стани іншої людини, бачити світ ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 532 | Додав: irc-slavutich | Дата: 18.Лют.2019 | Коментарі (0)

15.03.2019 року на базі Ірпінського "Конференц-холу" відбувся Міжнародний саміт "Стратегічне партнерство: #освіта#наука#влада" за участі Марини Порошенко, представників Київської обласної державної адміністрації, Департаменту освіти і науки КОДА, КОМ ПНЗ "Мала академія наук учнівської молоді", КНЗ  КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"; КЗ КОР "Центр творчості дітей та юнацтва Київщини", керівників районних державних адміністрацій, міських голів, голів ОТГ, керівників місцевих органів управління освітою, керівників закладів освіти комунал ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 376 | Додав: irc-slavutich | Дата: 15.Лют.2019 | Коментарі (0)

Оголошення

... Читати далі »

Переглядів: 614 | Додав: irc-slavutich | Дата: 11.Лют.2019 | Коментарі (0)

Інструкція зі створення карти емпатії.

Уже в наступному навчальному році деякі шкільні класи стануть інклюзивними ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– навчатися до них прийдуть діти з особливими освітніми потребами. Сперечатися про доцільність цього рішення Міністерства освіти і науки можна довго, але куди важливіше підготуватися до зустрічі з дитиною та допомогти їй адаптуватися у новому середовищі. 

Але як це зробити? Ми вже говорили про те, як підготуватися до роботи в інклюзивному класі, але інколи це не просто. Адже якщо поведінку та потреби звичайних дітей вчитель хоча б приблизно розуміє, то у випадку з учнями з особливими потребами все не так просто. Проте існує цікав ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 388 | Додав: irc-slavutich | Дата: 11.Лют.2019 | Коментарі (0)

Добірка ігор та вправ, які допоможуть усунути дисграфію чи запобігти її виникненню в учнів молодшого шкільного віку.

Як свідчать статистичні дані, близько 8% учнів молодших класів страждають на дисграфію. Ця проблема проявляється у розладах письмового мовлення навіть при нормі інтелектуального розвитку.

Ця стаття присвячена практичним прийомам, за допомогою яких можна попередити чи подолати проблеми письмового мовлення у дітей молодшого шкільного віку. Адже дисграфія в більшості випадків виліковна, для її подолання необхідно здійснювати відповідну корекційну роботу за участю фахівців, батьків та вчителя.

Вправи для подолання дисграфії

Для подолання дисграфії під час корекційної роботи доцільно систематично виконувати спеціальні вправи на подолання відповідного типу розладу письмового мовлення ... Читати далі »

Переглядів: 1617 | Додав: irc-slavutich | Дата: 11.Лют.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 18 19 »