"Погана поведінка" – це термін, який означає поведінку дитини, що вважається дорослими неправильною або потенційно шкідливою для дитини. Діти поводяться так за різних причин, які залежать від віку дитини, рівня її розвитку, а також ситуації, у якій знаходиться дитина.

Дослідник Джон Емен виокремлює чотири основні причини «поганої» поведінки дітей, а саме:
1. Діти шукають уваги;
2. Діти зміцнюють вплив;
3. Діти захоплені, відчувають азарт у чомусь;
4. Діти прагнуть реваншу.

Пропонуємо вам інфографіку, на якій зображено рекомендовані реагування на кожну з чотирьох причин “поганої поведінки”.

Ці чотири причини "поганої поведінки" мають місце, коли небажана ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 375 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Кві.2019 | Коментарі (0)

Перші сто днів - посібник, який має на метi допомогти сім’ям дітей, у яких вперше дiагностованI розлади аутистичного спектра.

Посiбник містить загальнI вiдомостI про аутизм та його симптоми, поради щодо діагностики, терапіi та лікування, таблиці - дороговкази, які допоможуть батькам організувати своє життя, перелік ресурсів, яркими вони зможуть скористуватися.
Посібник створила команда «Autism Speaks» разом із працівниками соціальних служб, професійним та батьківським консультативним комітетом та Комітетом сімейних служб.

https://autism.ua ... Читати далі »

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 523 | Додав: irc-slavutich | Дата: 22.Кві.2019 | Коментарі (0)

      Багато батьків думають, що потрібно йти до логопеда тільки тоді, коли немає звуку [Р] або потрібно чекати 3 чи 5 років, щоб записатися на консультацію. Бувають випадки, коли батьки звертаються до спеціаліста дуже пізно. В результаті, дитина йде в спеціалізовану школу!  А тепер детально про те, коли потрібно йти до логопеда.

Категорія: для учасників педагогічного процесу | Переглядів: 348 | Додав: irc-slavutich | Дата: 08.Кві.2019 | Коментарі (0)

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників:

вчителя-логопеда, вчителя-реабілітолога, вчителя дефек ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 161 | Додав: irc-slavutich | Дата: 01.Кві.2019 | Коментарі (0)

В умовах активного впровадження інклюзивної освіти в Україні дуже важливо вчасно і правильно ознайомити суспільство з темою інвалідності, яка є досить широкою і включає в себе безліч аспектів – як соціальних, так і культурних. На сьогодні майже в кожному українському освітньому закладі навчається дитина з інвалідністю. Колективне та індивідуальне ставлення до неї залежить від коректної поведінки вчителя і учнів, які, своєю чергою, переймають погляди власних батьків.

   < ... Читати далі »

Категорія: діяльність центру | Переглядів: 388 | Додав: irc-slavutich | Дата: 13.Бер.2019 | Коментарі (0)

12 березня 2019 року педагоги дошкільного навчального закладу "Марите" завітали до "Інклюзивно ресурсного центру" міста Славутича, яким була проведена екскурсія- презентація.

Директор Дударенко Дар"я Константинівна розповіла про роботу центру, обладнанyя, новітні технології та методики, які використовуються в роботі з дітьми. 

... Читати далі »

Переглядів: 415 | Додав: irc-slavutich | Дата: 13.Бер.2019 | Коментарі (0)

Знову вівторок і знову фахівці комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр" провели ознайомлююче заняття але вже з учнями 2-В класу Славутицької загальноосвітньої школи №4, за класним керівництвом Овсієнко Людмили Петрівни.

Основною метою заняття було ознайомлення дітей з роботою Центру, а саме:

  1. визначити для дітей чим різняться люди, які вади мають;
  2. провести профілактичну бесіду на тему "Протидія булінгу" ... Читати далі »
Переглядів: 362 | Додав: irc-slavutich | Дата: 05.Бер.2019 | Коментарі (0)

28 лютого в "Інклюзівно-ресурсному центрі" відбулася друга зустріч для мам "Вечір для себе", де присутні  познайомилися з фелт-терапією (валяння вовною). Учасники мали змогу попрацювати із новим матеріалом, зануритися у світ дитинства та  створити власний "М"ячик бажань". 

     ... Читати далі »

Переглядів: 431 | Додав: irc-slavutich | Дата: 05.Бер.2019 | Коментарі (0)

Емоційний інтелект ‑ це здатність точно сприймати емоції, оцінювати та виражати їх, застосовувати знання емоційної сфері людини, уміння регулювати емоції з метою подальшого емоційного й інтелектуального зростання.

Дошкільний вік ‑ це період інтенсивного емоційного розвитку дитини, період формування її вищих емоцій. У цей час відбувається збагачення та насичення різноманітністю емоційного життя, що пов'язано із процесом наростаючого статевого дозрівання та чуттєвим упливом навколишнього середовища.

У дітей дошкільного віку добре розвинені такі емоції, як заздрість, гнів, страх, переляк, ... Читати далі »

Категорія: Практичний психолог | Переглядів: 447 | Додав: irc-slavutich | Дата: 28.Лют.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 18 19 »