"Погана поведінка" – це термін, який означає поведінку дитини, що вважається дорослими неправильною або потенційно шкідливою для дитини. Діти поводяться так за різних причин, які залежать від віку дитини, рівня її розвитку, а також ситуації, у якій знаходиться дитина. Дослідник Джон Емен виокремлює чотири основні причини «поганої» поведінки дітей, а саме: Пропонуємо вам інфографіку, на якій зображено рекомендовані реагування на кожну з чотирьох причин “поганої поведінки”. Ці чотири причини "поганої поведінки" мають місце, коли небажана ... Читати далі » |
Перші сто днів - посібник, який має на метi допомогти сім’ям дітей, у яких вперше дiагностованI розлади аутистичного спектра. Посiбник містить загальнI вiдомостI про аутизм та його симптоми, поради щодо діагностики, терапіi та лікування, таблиці - дороговкази, які допоможуть батькам організувати своє життя, перелік ресурсів, яркими вони зможуть скористуватися.
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 523 |
|
Дата: 22.Кві.2019
| Коментарі (0)
|
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 332 |
|
Дата: 22.Кві.2019
| Коментарі (0)
|
Багато батьків думають, що потрібно йти до логопеда тільки тоді, коли немає звуку [Р] або потрібно чекати 3 чи 5 років, щоб записатися на консультацію. Бувають випадки, коли батьки звертаються до спеціаліста дуже пізно. В результаті, дитина йде в спеціалізовану школу! А тепер детально про те, коли потрібно йти до логопеда.
Категорія: для учасників педагогічного процесу |
Переглядів: 348 |
|
Дата: 08.Кві.2019
| Коментарі (0)
|
Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад педагогічних працівників: вчителя-логопеда, вчителя-реабілітолога, вчителя дефек ... Читати далі » |
В умовах активного впровадження інклюзивної освіти в Україні дуже важливо вчасно і правильно ознайомити суспільство з темою інвалідності, яка є досить широкою і включає в себе безліч аспектів – як соціальних, так і культурних. На сьогодні майже в кожному українському освітньому закладі навчається дитина з інвалідністю. Колективне та індивідуальне ставлення до неї залежить від коректної поведінки вчителя і учнів, які, своєю чергою, переймають погляди власних батьків. < ... Читати далі » |
12 березня 2019 року педагоги дошкільного навчального закладу "Марите" завітали до "Інклюзивно ресурсного центру" міста Славутича, яким була проведена екскурсія- презентація. Директор Дударенко Дар"я Константинівна розповіла про роботу центру, обладнанyя, новітні технології та методики, які використовуються в роботі з дітьми. ... Читати далі » |
Знову вівторок і знову фахівці комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр" провели ознайомлююче заняття але вже з учнями 2-В класу Славутицької загальноосвітньої школи №4, за класним керівництвом Овсієнко Людмили Петрівни. Основною метою заняття було ознайомлення дітей з роботою Центру, а саме:
|
28 лютого в "Інклюзівно-ресурсному центрі" відбулася друга зустріч для мам "Вечір для себе", де присутні познайомилися з фелт-терапією (валяння вовною). Учасники мали змогу попрацювати із новим матеріалом, зануритися у світ дитинства та створити власний "М"ячик бажань". |
Емоційний інтелект ‑ це здатність точно сприймати емоції, оцінювати та виражати їх, застосовувати знання емоційної сфері людини, уміння регулювати емоції з метою подальшого емоційного й інтелектуального зростання. Дошкільний вік ‑ це період інтенсивного емоційного розвитку дитини, період формування її вищих емоцій. У цей час відбувається збагачення та насичення різноманітністю емоційного життя, що пов'язано із процесом наростаючого статевого дозрівання та чуттєвим упливом навколишнього середовища. У дітей дошкільного віку добре розвинені такі емоції, як заздрість, гнів, страх, переляк, ... Читати далі » |